چهارشنبه ۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴
۰ نفر

خامس رودریگز هافبک تیم ملی کلمبیا گفته است که لیونل مسی ستاره تیم ملی آرژانتین از «یک سیاره» دیگر به زمین آمده و صحبت از دوئل ‌«خامس - مسی» در بازی ملی پیش رو را ناعادلانه خوانده است.

فوتبال

خامس كه در رئال مادريد در اسپانيا برابر مسي و بارسلونا بازي كرده است، بامداد شنبه در يك‌چهارم نهايي كوپا آمريكا بايد برابر آرژانتين و مسي كاپيتان اين تيم به ميدان برود. رسانه‌ها هنوز اين بازي برگزار نشده از دوئل بين اين دو بازيكن صحبت كرده‌اند اما خود خامس، گفته است كه چنين ديدگاهي اصلا مطرح نيست و مسي را يك بازيكن بي‌نظير در فوتبال خوانده است: «مسي در يك دنياي ديگر است. او بازيكن بي‌نظيري است و اصلا نمي‌توان درباره دوئل مسي و خامس صحبت كرد، چون واقعا نسبت به او بي‌‌عدالتي به‌حساب مي‌آيد. چيزي كه مي‌توانيم بگوييم اين است كه كلمبيا با يك تيم سخت كه بازيكنان بزرگي دارد بازي مي‌كند.»

خامس كه سال گذشته در جام جهاني برزيل 6گل زد و همين عملكرد درخشان زمينه‌ساز حضورش در رئال مادريد شد، اين تابستان براي تيم ملي كشورش كم‌فروغ بوده است و در جام ملت‌هاي آمريكاي لاتين كه در شيلي برگزار مي‌شود، در 3بازي تنها يك گل زده است. خود او گفته است كه از عملكردش در اين رقابت‌ها اصلا راضي نيست و به‌كار سخت تيمش در بازي‌هاي گروهي اشاره كرده است.

«من هرگز نمي‌خواهم بد بازي كنم، هميشه سعي مي‌كنم به تيم كمك كنم اما گاهي اوضاع آنطور كه مي‌خواستم پيش نرفت. در اين 3بازي، من فضاي كمي داشتم و تيم‌ها خيلي بسته و فشرده بازي مي‌كردند. به همين‌خاطر من فضاي كمي براي بازي داشتم.»
مسي هم بعد از يك فصل درخشان با بارسلونا كه موفق شد در آن به قهرماني سه‌گانه برسد، در اين رقابت‌ها چندان انتظارها را برآورده نكرده است.

برنده بازي بامداد شنبه بين اين دو تيم، قطعا يكي از مدعيان اصلي قهرماني خواهد شد. برزيل ديگر تيم بزرگ اين رقابت‌ها كه بامداد يكشنبه بايد با پاراگوئه بازي كند، در شرايط عجيبي به سر مي‌برد. آنها جام را با اميدهاي زيادي شروع كردند اما محروميت 4جلسه‌اي نيمار كه باعث شد برزيل او را تا انتهاي جام از دست بدهد، ضربه سنگيني به اميدهاي آنها زده است. به همين‌خاطر است كه برنده بازي كلمبيا و آرژانتين در موقعيت خوبي براي قهرماني قرار مي‌گيرد.

خامس در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره تصميم نيمار براي ترك برزيل و تيمش گفته است كه خودش را در جايگاهي نمي‌بيند كه بخواهد در اين‌باره اظهارنظر كند: «من نمي‌توانم در اين‌باره صحبت كنم چون داور نيستم. تصميم او هم به‌خودش ربط دارد و يك موضوع شخصي است. من وارد اين ماجرا نمي‌شوم.»بامداد جمعه به وقت تهران، بوليوي و پرو ديگر بازي يك‌چهارم نهايي را برگزار مي‌كنند.

کد خبر 299105

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha