همشهری آنلاین: به گزارش روابط عمومی شرکت شهروند، مدیرعامل شرکت شهروند با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان سال ۹۳ بالغ بر ۲ میلیون نفر به فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند مراجعه کردند، افزود: برنامه‌های افطاری فروشگاه‌های شهرونددر طول ماه مبارک رمضان همچون سال گذشته تداوم دارند.

سیداکبر علوی درباره فروش فوق‌العاده فروشگاه‌های شهروند در ماه رمضان که «فصل نیایش» نام گرفته است، تصریح کرد: فروش فوق‌العاده فروشگاه‌های شهروند برای ماه مبارک رمضان از فردا بیستم خردادماه آغاز تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

علوی تخفیف‌های در نظر گرفته شده برای ماه مبارک رمضان را از 5 تا 50 درصد اعلام کرد و گفت: 5 فروشگاه شهروند (بیهقی)، بهرود، بوستان، بهاران و آزادگان در ماه مبارک رمضان به صورت شبانه‌روزی دایر هستند و خدمات ارائه می‌دهند.

به گفته علوی برای 4هزار بارکد کالای در نظر گرفته برای ماه مبارک رمضان چیدمان ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت شهروند با بیان اینکه نگاه این شرکت سودمندانه نیست، ادامه داد: در راستای تدابیر شهردار تهران باید ارائه خدمات بهینه باشد و سود عملیاتی فروشگاه‌های شهروند کمتر از یک درصد است.

علوی با بیان اینکه قیمت کالاهای پرمصرف در ماه مبارک رمضان در فروشگاه‌های شهروند افزایشی نخواهد داشت، افزود: ما به هیچ تولیدکننده‌ای حتی در صورت اعلام افزایش قیمت کالاها از سوی دولت اجازه نمی‌دهیم که قیمت کالاهایش را افزایش دهند.

وی در مورد تخفیفات ویژه برای فروشگاه‌های شهروند مناطق جنوب شهر اظهار کرد: تمام تخفیفات برای همه فروشگاه‌های شهروند یکسان بوده و همه به طور یکسان از این خدمات بهره‌مند خواهند شد اما امتیاز در نظر گرفته شده برای خریدهایی که صورت می‌گیرد، در فروشگاه‌های مناطق پایین‌تر بیشتر است.

مدیرعامل شرکت شهروند در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر نحوه فروش غرفه‌های طلا در این فروشگاه‌ها و مشکلاتی که پیش از این برای خریدار پیش آمده بود، عنوان کرد: متاسفانه برخی از غرفه‌داران برای فروش طلا 5 درصد به اضافه ارائه بن‌های خرید اضافه می‌کردند که درست نبود و ما برخوردهای لازم را انجام دادیم چراکه بن‌های شهروند در فروشگاه‌های شهروند حکم پول را دارد و نباید 5 درصد کم شود.

علوی در ادامه در مورد توسعه فروشگاه‌های شهروند به ارائه درخواستی از سوی این شرکت به معاونت خدمات شهری شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با توسعه فروشگاه‌ها حتی به استان‌های دیگر نیز موافقت شده و اقدامات لازم در این زمینه صورت خواهد گرفت.

وی یادآور شد که قرار است تعداد فروشگاه‌های شهروند از 31 فروشگاه به 57 فروشگاه افزایش یابد و کمیته‌ای نیز برای افزایش آن تحت عنوان کمیته توسعه فیزیکی فروشگاه‌های شهروند تشکیل شده است.

مدیرعامل شرکت شهروند ادامه داد: بیش از 100 نقطه در تهران برای افزایش فروشگاه‌های شهروند در نظر گرفته شده است که در حال امتیازبندی و تعیین مکان‌های جدید هستیم ضمن آنکه همه 31 فروشگاه شهروند در سطح شهر تهران آمادگی ارسال کالاهایی که به صورت مجازی از سوی مشتریان خریداری می‌شود هستند و برای بخش فروش مجازی کمیته ویژه‌ای در نظر گرفتیم که امیدواریم به نقطه قابل قبولی در فروش مجازی برسیم.

بنابراین گزارش، در حاشیه برگزاری نشست خبری مدیرعامل شرکت شهروند، به 5 تن از شهروندان تهرانی که در قرعه کشی فروشگاه‌های شهروند پس از خرید شرکت کرده و به قید قرعه برنده شده بودند یک دستگاه خودرو پژو پارس اهداء کرد.

 

کد خبر 298453

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha