همشهری آنلاین: در راستای ادامه برنامه های اجرایی برای حمایت از کمپین آسمان آبی - زمین پاک، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه۱۱ گفت: به منظور اجرای طرح خط سفید، افزایش هوشمند سازی و نصب دوربین‌های ترافیکی در محدوده منطقه ۱۱ اجرایی می شود.

به گزارش ایسنا، سجاد زارع صفت با بیان این که به منظور اجرای بهینه خط سفید و پوشش دهی کامل سطح محدوده جلساتی با پلیس راهور تهران بزرگ و شرکت کنترل ترافیک و شرکت مشاور داشته ایم، افزود: در این راستا تدابیر اندیشیده شده و تعاملات اجرایی فی مابین برای اجرای این طرح فرهنگی ارزشمند، مفید است.

وی خاطرنشان کرد: در این دیدارها و نشست ها و بازدیدهای میدانی که با حضورشهردار منطقه 11معاونت ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ، سرکلانتر منطقه و رییس پلیس منطقه 11 انجام شد؛ افزایش سهم ITS (هوشمند سازی ) منطقه ای ، نصب دوربین های ترافیکی و راهکارهای اجرایی طرح خط سفید مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 11، زارع صفت افزود: اصلاح رفتار شهروندی ، توجه جدی رانندگان به رعایت قوانین و مقررات رانندگی و نظم و حرکت بین خطوط با تشدید و جدیت دراعمال قانون و ضرورت ورود پلیس و همگرایی با پلیس راهور ایجاد خواهد شد که هم اکنون طرح تشدید اعمال قانون در محدوده بازار تهران اجرایی شده و از این پس در محدوده طرح ترافیک و محدوده شهر تهران نیز انجام خواهد شد.

 

کد خبر 296020

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha