همشهری آنلاین: دکتر محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و نصرالله جهانگرد معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران برای سخنرانی در بزرگترین گردهمایی جهانی سالیانه جامعه «تکنولوژی‌های ارتباطی و اطلاع‌رسان برای توسعه» عازم ژنو می شوند.

به گزارش خبرنگار همشهري آنلاين، وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات كشورمان در صحن اصلي اجلاس «فروم ۲۰۱۵ وسیس» كه از 25 تا 29 ماه مه ۲۰۱۵ تحت عنوان «نوآوری با یکدیگر، قادرسازی تکنولوژی‌های ارتباطی و اطلاع‌رسان برای توسعه پایدار» در ژنو سوئیس برگزار می‌شود، سخنراني خواهد كرد.

محمود واعظي در اين سخنراني كه روز سه‌شنبه (26 مه 2015) انجام مي‌شود، مواضع رسمي ايران در حوزه جامعه اطلاعاتي و اقدامات و پيشرفت‌هاي كشور در اين حوزه را در جمع سران كشورها و شركت‌كنندگان اين اجلاس بيان مي‌كند.

سخنراني وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات جمهوري اسلامي ايران در سومين بخش Policy Statements «فروم ۲۰۱۵ وسیس» صورت مي‌گيرد كه در اين بخش وزراي ارتباطات قبرس، كنگو و پاكستان و مقامات ارشد ارتباطات و فناوري اطلاعات ایتالیا، موريتاني، آلباني، كوبا و کامبوج نيز به سخنراني مي‌پردازند.

نصرالله جهانگرد معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران نيز روز چهارشنبه (27 مه 2015) در چهارمين بخش Policy Statements «فروم ۲۰۱۵ وسیس» به سخنراني مي‌پردازد. همراه با جهانگرد، وزراي حوزه ارتباطات كشورهاي سودان، سنگال، تیمور لسته، سوازیلند و مقامات ارشد ارتباطات و فناوري اطلاعات كشورهاي اروگوئه، نیجر و اوکراین سخنراني مي‌كنند.

«فروم ۲۰۱۵ وسیس» از 25 تا 29 ماه مه ۲۰۱۵ تحت عنوان «نوآوری با یکدیگر، قادرسازی تکنولوژی‌های ارتباطی و اطلاع‌رسان برای توسعه پایدار» در ژنو سوئیس برگزار می‌شود. این مجمع بزرگترین گردهمایی جهانی سالیانه جامعه «تکنولوژی‌های ارتباطی و اطلاع‌رسان برای توسعه» است.

کد خبر 295970

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha