پنجشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: آلبوم تازه علیرضا قربانی به آهنگسازی سامان صمیمی و با عنوان سودایی از سوی یک شرکت فرانسوی به بازار موسیقی عرضه شده است.

قربانی و قمصری و صمیمی

به گزارش سایت موسیقی ایرانیان آلبوم جدید علیرضا قربانی با عنوان «سودائی» و به آهنگسازی «سامان صمیمی» و تنظیم «مصباح قمصری» توسط کمپانی معتبر «اکورد کراسس» در کشور فرانسه منتشر شد.

این آلبوم توسط «سامان صمیمی» برای دو ساز تار و کمانچه ساخته و توسط «مصباح قمصری» برای بم کمان و سازهای کوبه ای تنظیم شده است.

کلام این مجموعه را منتخبی از اشعار بزرگانی چون «ابوسعید ابوالخیر»، «مولانا»، «محمدرضا شفیعی کدکنی» و «فریدون مشیری» تشکیل می دهند و همچنین یک قطعه قدیمی با شعر و آهنگ «عارف قزوینی» با تنظیم جدید در آلبوم «سودائی» گنجانده شده ست.

سامان صمیمی (کمانچه)، مهدی امینی (تار)، مصباح قمصری (بم کمان)، زکریا یوسفی (دف و کاخون) و صبا صمیمی (ضرب زورخانه و تنبک) درآلبوم «سودائی» به نوازندگی پرداخته اند.

این آلبوم چهارمین تجربه «علیرضا قربانی» در تولید یک مجموعه موسیقایی برای انتشار و تولید در کشورهای خارجی بعد از پروژه هایی چون «سرمستی»، «دنیای ریتم» و «خطاطی آواز» محسوب می‌شود.

کد خبر 295744

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha