سه‌شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: آیین پاسداشت از فعالیت هنری استاد فرهاد فخرالدینی با حضور نامداران عرصه فرهنگ و هنر برگزار می‌شود.

فرهاد فخرالدینی

 به گزارش روابط عمومی موسسه نغمه حصار افشین معصومی مدیر این  موسسه با اعلام این خبر گفت: آیین پاسداشت از استاد فرهاد فخر الدینی و همچنین رونمایی ازاولین اثر تصویری ایشان , تحت عنوان « کنسرت ارکستر مهرنوازان اسفند ۹۲» به رهبری این استاد برجسته،صبح روز پنج شنبه هفتم خردادماه جاری در فرهنگستان هنر( مجموعه آسمان ) برگزار خواهد شد.
این تهیه کننده در ادامه افزود: سال های بسیاری ست که جناب استاد فخرالدینی در عرصه ی موسیقی مشغول فعالیت اند اما متاسفانه تا کنون هیچ تقدیری که شایسته و در خورشان ایشان باشد به عمل نیامده است, لذا بر آن شدیم تا در مراسمی دین خود را- در حد توان- به ایشان ادا کنیم.

وی که تهیه و تولید نخستین اثر تصویری با حضور و هنرمندی فرهاد فخرالدینی را به عهده دارد، در این خصوص اظهار داشت: با وجود قدمت صنعت تصویر در کشور ما، بخش آثار موسیقایی تصویری در یک فقر مضاعف به سر می برد و نیاز به انتشار اثری از این دست کاملا محسوس است. متاسفانه در این سالها اساتید و مفاخر زیادی را از دست داده ایم که تصویر رسمی از آنها نداریم این یک نقصان برای عرصه ی تولید محسوب می شود.از این رو بر آن شدیم تا کنسرت ارکستر مهرنوازان به رهبری استاد فخرالدینی و خوانندگی سالار عقیلی را که در اسفند ماه سال ۱۳۹۲ به روی صحنه رفته بود , در قالب دو دی وی دی تصویری به صورت فول اچ دی آماده و روانه ی بازار کنیم.
همچنین تهیه کننده این اثر در پایان افزود: علاوه بر همکاری های فرهنگستان هنرو مجموعه آسمان در برگزاری این مراسم، مدیریت محترم شرکت پلی ران به عنوان حامی مالی , ما را در به ثمر رسیدن این پروژه یاری کرده اند.

کد خبر 295517

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha