دوشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: اکران فیلم سینمایی «رستاخیز» به کارگردانی احمدرضا درویش در عید سعید فطر در سر گروه سینما آزادی اکران می شود.

فیلم رستاخیز

به گزارش مهر؛ غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره تصمیمات گرفته شده در جلسه امروز ۲۸ اردیبهشت ماه این شوراگفت: طبق آخرین تصمیمات شورای صنفی نمایش، فیلم سینمایی «رستاخیز» به کارگردانی احمدرضا درویش در عید سعید فطر در سر گروه سینما آزادی اکران می شود.

وی ادامه داد: همچنین مقرر شد فیلم سینمایی «نهنگ عنبر» به کارگردانی سامان مقدم از تاریخ ۳۰ اردیبهشت ماه در گروه سینمایی کوروش روی پرده رود و فیلم «آتیش بازی» به کارگردانی بهمن گودرزی نیز در گروه آزاد نمایش داده می شود.

سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به اکران فیلم «اسب سفید پادشاه» به کارگردانی محمدحسین لطیفی گفت: این فیلم سینمایی هم در سرگروه استقلال روی پرده می رود. همچنین قرار بود فیلم سینمایی «مردن به وقت شهریور» از تاریخ ۲۳ اردیبهشت روی پرده رود اما شکوفافیلم پخش کننده این فیلم سینمایی بنا به دلایلی آن را اکران نکرد. به همین دلیل هیچ سرگروهی برای اکران این فیلم وجود ندارد و اگر پخش‌کننده بخواهد «مردن به وقت شهریور» را اکران کند باید در گروه آزاد اکران کند.

فرجی درباره در پایان درباره تغییر رییس شورای صنفی نمایش گفت: برای چنین تغییری در شورای صنفی نمایش هیج صحبتی نشده است و ابوالحسن داودی همچنان رئیس شورای صنفی نمایش است.

کد خبر 295465

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha