پنجشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: کنسرت موسیقی ویژه بانوان گروه راستان روز ۲۸ اردیبهشت در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران اجرا خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، ذر این کنسرت که در ساعت 21 روز 28 اردیبهشت اجرا می‌شود  فاطمه ساغری خوانندگی گروه را بر عهده دارد و نوازندگانی چون آزاده امیری(تار)، نسیم اربابی و سارا هستی (کمانچه)، مریم ملا (تمبک)، لیلا ظهیرالدینی (عود) و سارا مهر افشا (دف) می‌نوازند.

بر اساس این گزارش  فاطمه ساغری خواننده این گروه آواز را از نوجوانی نزد اساتید صاحب نام موسیقی ایران فراگرفت. وی ردیف موسیقی سنتی ایران به روایت استاد عبدالله دوامی را نزد سرکار خانم هنگامه اخوان طی 5 سال و دوره صداسازی و دستگاه های نوا و راست پنجگاه را نزد حمیدرضا نوربخش آموخت. سپس در کلاس تلفیق شعر و موسیقی استاد حسین عمومی به مدت یک سال شرکت نمود و در ادامه به فراگیری سبک اصفهان به مدت 3 سال نزد استاد علی اصغر شاهزیدی پرداخت.

وی از سال 1385 تا 1392 در محضر استاد محمدرضا لطفی در کلاس های دوره تخصصی آواز شامل: بازسازی، آنالیز ردیف ، تلفیق شعر و موسیقی و دوره ادواری شرکت کرد. فاطمه ساغری خواننده گروه موسیقی "راستان" ، در حال حاضر به عنوان مدرس در آموزشگاه‌های مکتب خانه میرزا عبدالله، تک نواز و موسسه فرهنگی هنری غزل هنر مشغول به فعالیت می باشد.

علاقمندان جهت تهیه بلیط می توانند به سایت تیوال مراجعه و یا با شماره 09376499887 تماس حاصل فرمایند.

کد خبر 295049

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha