دوشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: این دو خواهر در ۲۲ نوامبر ۱۹۱۱ میلادی (۳۰آبان ۱۲۹۰ خورشیدی) به فاصله ۵ دقیقه از هم به دنیا آمدند و در حال حاضر، ۱۲ نوه و ۱۹ نتیجه دارند.

دوقلو

درست مثل قصه‌ها مي‌مانند. دو مادربزرگ كوچك بانمك با صورت‌هاي نقلي و موهايي مثل برف. آنها دوران فرمانروايي 19 نخست‌وزير را به چشم ديده‌اند.

فلورانس ديويس و گلين توماس 103 ساله پيرترين دوقلوهاي انگليسي هستند كه اين‌روزها با هم در يك خانه سالمندان زندگي مي‌كنند، البته معروفيت آنها فقط به خاطر سن زيادشان نيست.

آن چيزي كه اين دو خواهر بانمك را براي مردم دنيا جذاب كرده، رفتارشان با هم بوده است، اين‌كه در تمام اين سالها، كنار هم زندگي كرده‌اند. حتي زمان ازدواج هم خانه‌هايشان به هم چسبيده بوده است.

اين دو خواهر در 22 نوامبر 1911 ميلادي (30آبان 1290 خورشيدي) به فاصله 5 دقيقه از هم به دنيا آمدند و در حال حاضر، 12 نوه و 19 نتيجه دارند.

فلو و گلن تقريبا تمام سال‌هاي عمرشان با هم بوده‌اند و حتي حالا هم كه در خانه سالمندان زندگي مي‌كنند، به جاي ديوار، بين اتاق‌ها و آشپزخانه‌شان، در گذاشته‌اند تا حواسشان مرتب به همديگر باشد.

شايد برايتان جالب باشد كه بدانيد آنها حتي پس از ازدواج، براي چند دهه در خانه‌هايي چسبيده به هم زندگي مي‌كرده‌اند،‌ رفتاري كه باعث شد بعضي‌ها به شوخي بهشان بگويند:‌»دوقلوهاي به‌هم چسبيده!»

جان رابرتز، مسئول اين خانه سالمندان مي‌گويد: «اين دو خواهر، حرف ندارند. آنها هميشه كنار هم هستند. خنده‌ها و شادي‌شان با هم است.

خانواده‌ و دوستان زيادشان هم بيشتر اوقات به اينجا مي‌آيند تا كنار پيرترين دوقلوهاي انگليسي باشند.»پيرترين خواهران انگليسي اميدوارند سال آينده نيز تولد خود را با هم جشن بگيرند. آنها در تمام اين سالها كنار هم زندگي كرده اند و بعد از اين نيز كنار هم خواهند ماند.

منبع:همشهري سرنخ

کد خبر 292042

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha