شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: موسسه فرهنگی اکو با هدف تبادل تجربه‌های هنری میان هنرمندان معاصر با تاکید بر زمینه‌های هویت مشترک فرهنگی در آثار هنرمندان معاصر کشورهای عضو اکو، دومین جشنواره بین‌المللی عمس نوروزی را برگزار می‌کند.

جشنواره عکس نوروز

پس از برگزاری موفق نخستین دوره این رویداد فرهنگی جهانی با شرکت چهار هزار اثر از 30 کشور جهان، دومین دوره این جشنواره با موضوع نوروز و خانواده به صورت آنلاين برگزار خواهدشد.

 آخرین مهلت بارگذاری آثار 15 اردیبهشت1394 است.هر عکاس مجاز است حداکثر 5 قطعه تک عکس به دبیرخانه جشنواره ارسال کند و شرکت برای همه عکاسان کشورهای جهان آزاد است.

مراسم اهدای جوایز نفرات برتر و افتتاحیه نمایش آثار برگزیده در تهران و در بهار 1394 برگزار خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند برای آگاهي از شرايط و مقررات شرکت در این جشنواره و بارگذاري عكس‌ها به وب سایت موسسه فرهنگی اکو به نشاني  www.ecieco.org مراجعه كنند.

همه آثار راه یافته به نمایشگاه درمجموعه‌ای نفیس چاپ خواهد شد که به‌همراه گواهی شرکت در جشنواره يك نسخه از اين مجموعه چاپي به هر کدام از صاحبان آثار راه یافته اهدا می‌شود.

خاطرنشان مي‌شود بارگذاری آثار در وب سایت جشنواره و‌ تکمیل فرم آنلاین اطلاعات شرکت در جشنواره، به منزله قبول مقررات است و تصمیم‌گیری در موارد پیش‌بینی نشده به عهده شورای سیاست گذاری جشنواره خواهد بود.

عکس‌ها ترجیحا بايستي مربوط به نوروز 94 باشد، ولی ممنوعیتی برای آثار قبل از آن نیز وجود ندارد.

کد خبر 291117

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha