همشهری آنلاین: مشاور شهردار و رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران گفت: در جشنواره نوروزی برج میلاد تهران می‌توان پیوند و همبستگی ایرانیان که یکی از تفکرات و دلایل ساخت سازه برج میلاد تهران است را به خوبی مشاهده کرد.

به گزارش تهران سما، شهرام گیل‌آبادی پس از بازدید از جشنواره نوروزی برج میلاد تهران، گفت: همدلی و پیوند ملی ایرانیان به عنوان پشتوانه تفکری ساخت برج میلاد تهران است. برج میلاد صرفاً یک سازه نیست و به راحتی می‌توان این همدلی و پیوند ایرانیان را در این برج بین‌المللی مشاهده کرد.

وی افزود: جشنواره نوروزی برج میلاد تهران امروز دیگر تبدیل به یک مرجع برای شهروندان و مسافران شده است و حضور اقوام مختلف و شنیدن صدای موسیقی اقوام در گوشه گوشه برج میلاد تهران حاکی از همدلی و پیوند ایرانیان است که به ایجاد فضای شاد و خانوادگی نیز کمک کرده است.

گیل‌آبادی با اشاره به وجود فضای خانوادگی و شاد در برج میلاد تهران، افزود: مردم در جشنواره نوروزی برج میلاد تهران با موقعیت‌های مختلف مواجه می‌شوند و آنها می‌توانند ایده‌ها و اندیشه‌های خود را در این جشنواره مشاهده کنند. ویژگی دیگر جشنواره خانواده‌محور بودن برنامه‌هاست.

مشاور شهردار تهران تصریح کرد: برخورد مناسب و با لبخند و مهربانی با گردشگران در جشنواره نوروزی به رغم خستگی و دور بودن کارکنان از خانواده‌هایشان از دیگر دلایل موفقیت جشنواره نوروزی برج میلاد تهران است و قطعاً امسال شاهد ثبت رکورد تازه‌ای از ورود گردشگران به یادمان ملی ایرانیان در ایام نوروز خواهیم بود.

کد خبر 290950

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha