پنجشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: بهروز مدرسی در سال ۱۳۳۱ در تهران متولد شد. دوران دبستان و راهنمایی را در تهران گذراند و پس از اتمام دوران دبیرستان به خاطر علاقه ای که به پرواز داشت به نیروی هوایی پیوست.

در ادامه به آمریکا اعزام شد. در بازگشت به ایران اولین پرواز را در تاریخ 18 خردادماه 1353 انجام داد و با آغاز جنگ تحمیلی به صورت شبانه روزي در مناطق جنگي پرواز انجام داد که در نتیجه  افتخار كسب مدال طلاي بالاترين ساعات پرواز را به دست آورد.

مدرسی به دليل سكته قلبي و عمل جراحي باز كه در سوئيس انجام شد، در سال 1371 بازنشسته شد. در همین سال‌ها بود که به عنوان روزنامه نگار و خبرنگار هنری به مجله و انتشارات سروش پیوست.

 در ادامه به دليل علاقه به روزنامه نگاري، تا مقام دبيري سرويس پيش رفت. و در نهايت در ساير نشريات به عنوان جانشين سردبير و سردبير فعاليت كرد.

در همين ايام به تلويزيون دعوت شد و در مشاغلي چون عضو شوراي بررسي برنامه هاي تركيبي (شبكه اول وسوم سيما)، مسئول بازبيني فيلم و سريال هاي خارجي ، روابط عمومي ( شبكه تهران) ، آناليزور نظرات مخاطبان خارج از كشور ( شبكه جهاني جام جم ) ، مدير مسئول يكي از دفاتر نيازمندي هاي روزنامه جام جم و ...... به فعاليت پرداخت.

علاوه بر اين، مدت‌ها به صورت افتخاري با نهادهاي خيريه چون كانون هموفيلياي ايران، بنياد محراب كوثر، خيريه بانو فاطمه ساعي و.. همكاري و مسئوليت داشت.

مدتی نیز در مقام جانشین سردبیر در نشریه مکث فعالیت می کرد.

مدرسی روز پنجم فروردین ماه سال 1394 در تهران درگذشت و پیکرش در بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

کد خبر 290946

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha