همشهری‌آنلاین: ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با صدور اطلاعیه‌ای از هموطنان گرامی خواست تا با سفر به مقاصد گردشگری و تفریحی کمتر شناخته شده از تخفیف مراکز اقامتی و پذیرایی در استان‌های مربوطه استفاده کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به تقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بر اساس اطلاعیه شماره 25 ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با پایان دور نخست سفرهای نوروزی و تراکم سفر در مقاصد گردشگر پذیر، استان‌های تهران، زنجان، قزوین، سیستان و بلوچستان، کهکیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری و ایلام با ارائه تخفیف در مراکز اقامتی و پذیرایی، مقاصد گردشگری کمتر شناخته شده و مناسب برای سفر در دور دوم تعطیلات نوروزی هستند.

بر اساس این اطلاعیه با توجه به فعالیت مراکز اطلاع رسانی و رزرواسیون زیر مجموعه ستاد های اجرایی خدمات سفر استان‌های نام برده، مسافران نوروزی می توانند با مراجعه به این مراکز ضمن آشنایی با جاذبه های گردشگری مناطق کمتر شناخته شده و کم تردد از تخفیف های در نظر گرفته شده، امکانات و زمان برنامه‌های فرهنگی تدارک دیده شده بهره‌مند شوند.

مسافران نوروزی همچنین می توانند با تماس با سامانه جامع اطلاعات گردشگری و رسیدگی به شکایات ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر به شماره 09629 اطلاعات مربوط به مراکز اقامتی، تورهای یک روزه استان گردی، نمایشگاه های صنایع دستی و جشنواره های فرهنگی راکسب کنند.

مسافران نوروزی همچنین می توانند پیشنهادات و شکایت خود در این حوزه را به اطلاع مسئولان مربوطه برسانند تا ظرف کمترین زمان ممکن نسبت به رفع و رسیدگی به خلاهای موجود اقدام شود.

همچنین در این اطلاعیه از مسافران نوروزی خواسته شده است ضمن انتخاب مقاصد کمتر شناخته شده، پیش از آغاز سفر از طریق سامانه های ارتباط با مردمی ارگان های اجرایی زیر مجموعه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر شامل شماره تماس 120 مراکز اطلاعات و کنترل ترافیک، 134 آخرین وضعیت آب و هوایی و141 اطلاع رسانی راه های کشور نسبت به وضعیت جاده ها و آب و هوایی اطلاعات لازم را کسب کنند.

کد خبر 290768

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha