مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: مجموعه معابر دسترسی و پارکینگ های بوستان ۵۰۰ هکتاری حاشیه بزرگراه شهید بابایی تا روز طبیعت آماده بهره‌برداری خواهد شد.

بوستان

به گزارش ایسنا، مهندس احسان نوش آبادی، مجری طرح‌های نگهداری و آسفالت سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: مجموعه معابر ورودی و خروجی بوستان 500 هکتاری حاشیه شمالی بزرگراه شهید بابایی به انضمام یک محوطه میدانگاهی توزیع کننده ترافیک و پارکینگ‌هایی با ظرفیت کلی 350 دستگاه خودرو، پیش از فرا رسیدن سیزدهم فروردین ماه و روز طبیعت آماده بهره برداری خواهد شد.

مهندس احسان نوش آبادی با بیان آنکه مجموعه این اقدامات به همراه ایمن سازی معابر داخلی بوستان 500 هکتاری به سازمان مهندسی و عمران شهر تهران سپرده شده است، گفت: واحد اجرایی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران از تاریخ بیست و سوم اسفندماه سال 1393 اجرای اقدامات مذکور را در دستور کار قرار داده و طی این مدت، پیشرفت عملیات اجرایی در جبهه‌های مختلف کاری به مرز 80 درصد رسیده است.

وی طول معابر دسترسی احداث شده در این پروژه را بیش از 650 متر دانست و افزود: ایمن سازی معابر داخلی بوستان، نیازمند نصب 8000 متر گاردریل و نیوجرسی است که طبق برنامه زمان بندی در حال انجام است.

به گفته مجری طرح‌های نگهداری و آسفالت سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، تامین بخشی از آسفالت مورد نیاز برای روکش معابر داخلی پروژه نیز بر عهده کارخانجات آسفالت سازمان مهندسی و عمران است که طبق برآوردها به رقمی حدود 5000 تن می‌رسد.

بنابراین گزارش احداث بوستان 500 هکتاری حاشیه شمالی بزرگراه شهید بابایی، پروژه‌ای با مشارکت شهرداری‌های مناطق یک و 4، سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران و سازمان مهندسی و عمران شهر تهران است.

کد خبر 290571

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha