همشهری آنلاین: سرپرست مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش باران در ۱۱ استان کشور خبر داد و از رانندگان خواست تا در جاده‌های لغزنده سرعت خود را کاهش دهند.

weather police

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سرهنگ نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت جاده‌های کشور گفت: به غیر از ابتدای محور کرج - چالوس که ترافیک آن نیمه سنگین است، تردد در سایر محورهای کشور بدون هیچ مشکلی در حال جریان است.

وی افزود: براساس آخرین اطلاعات در استان آذربایجان غربی، اصفهان، البرز، تهران، خوزستان، فارس، قم، کردستان، گیلان، مازندران و استان مرکزی و همچنین محور یزد به شیراز بارش باران گزارش شده است.

رحمانی با بیان اینکه در محور کرج - چالوس در محدوده کندوان بارش برف گزارش شده است، گفت: در برخی محورهای استان آذربایجان غربی و محورهای تبریز - زنجان، تبریز - بستان آباد در آذربایجان شرقی نیز بارش برف گزارش شده است.

سرپرست مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از مسافران نوروزی خواست که پیش از عزیمت به سفر با شماره 88255555 ،‌ مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تماس بگیرند.

سازمان هواشناسی نیز امروز برای بیشتر مناطق کشور بارش برف و باران پیش بینی کرده است.

این سازمان اعلام کرد: با ورود سامانه بارشی جدیدی از شب گذشته، بارش باران در نواحی جنوب غرب و غرب کشور آغاز شده است و امروز مناطق شمال غرب، ارتفاعات و دامنه‌های البرز، سواحل شمالی، شمال شرق و مرکز را نیز در بر گرفته است.

بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، با ورود سامانه بارشی جدیدی از شب گذشته، بارش باران در نواحی جنوب غرب و غرب کشور آغاز شده است که امروز بارندگی در مناطق فوق افزایش می‌یابد.

این بارش امروز مناطق شمال غرب، ارتفاعات و دامنه‌های البرز، سواحل شمالی، شمال شرق و مرکز را نیز در بر گرفته است که در ارتفاعات و نواحی سردسیر به صورت برف مشاهده می‌شود.

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: موج برزگ بارش زایی که در حال گذر از کشور است باعث کاهش دما خواهد شد و در استان های آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی ، اردبیل و گیلان شدت سرما قابل مشاهده خواهد بود.

احد وظیفه افزود: فردا کاهش دما در این استان ها نسبت به امروز 5 تا 8 درجه خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: فردا در استان های قم ، سمنان و جنوب غرب استان تهران وزش باد شدید خواهد بود.

وظیفه گفت: جریان های جنوبی و وزش بادهای شمال غربی نیز فردا خلیج فارس را مواج خواهد کرد.

کد خبر 290417

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha