چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: رییس اتحادیه ماشین آلات دوخت و بافت گفت: شرکت‌هایی که به واردات این ماشین آلات می‌پردازند توان و قدرت مالی چندانی ندارند و چاره‌ای جز خرید از چین برایشان باقی نمی‌ماند.

ماشین دوخت

نوید کاشانی در خصوص وضعیت واردات ماشین آلات دوخت به ايلنا گفت: در زمینه واردات ماشین آلات با توجه به تحریم‌ها و اوضاع اقتصادی کشور با مشکلاتی مواجه هستیم و برای بهبود اوضاع باید به فکر راه حلی باشیم.

وی افزود: بیشتر این ماشین آلات از چین وارد می‌شوند که با توجه به قیمت پایینی که دارند به همان میزان هم از کیفیت کمتری برخوردارند هر چند در کشورهایی مانند آلمان، کره، ژاپن وایتالیا نیز این ماشین آلات را تولید می‌کنند، اما به دلیل گران بودن ما توان خرید از این کشورها را نداریم.

کاشانی خاطر نشان کرد: شرکت‌هایی که به واردات این ماشین‌آلات می‌پردازند توان و قدرت مالی چندانی ندارند و چاره‌ای جز خرید از چین برایشان باقی نمی‌ماند.

وی تصریح کرد: تمام واردات ما مربوط به ماشین آلات دوخت ودوز است که در این مورد هم مردم تمایل چندانی برای استفاده از کالای داخلی ندارند و بیشتر به خرید کالا‌های خارجی از جمله کالاهای چینی رغبت دارند.

کد خبر 290210

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha