همشهری آنلاین: سومین دیدار دو تیم پیکان تهران و شهرداری تبریز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال به سود پیکان به پایان رسید تا این تیم حریف شهرداری ارومیه در دیدار نهایی شود.

Volleyball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دیدار سوم دو تیم پیکان تهران و شهرداری تبریز روز یکشنبه (24 اسفند) به میزبانی خانه والیبال تهران برگزار شد و پیکان سه بر صفر به پیروزی رسید.

پیکانی‌ها در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 22 و 28 بر 26 به پیروزی رسیدند تا در نهایت در مجموع سه مسابقه دو بر یک پیروز شوند.

در ست دوم این مسابقه بهرام فرید، بازیکن شماره هفت شهرداری تبریز از داور مسابقه کارت قرمز دریافت کرد.

در پایان ست دوم، سعید مصطفی‌وند، بازیکن شماره 2 شهرداری تبریز با یکی از هواداران منتسب به پیکان تهران درگیری لفظی پیدا کرد که موجب ایجاد جوی ناآرام در سالن شد و پرتاب اشیایی را به زمین همراه داشت.

در ست سوم فرهاد قائمی، بازیکن پیکان نیز از داور اول این مسابقه کارت قرمز گرفت.

بیست و هشتمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران روز چهارشنبه 27 اسفند ماه با برگزاری دو مسابقه به پایان خواهد رسید تا تیم‌های اول تا چهارم این رقابت‌ها نیز معرفی شوند.

تیم‌های شهرداری تبریز و میزان خراسان در دیدار رده‌بندی به مصاف یکدیگر می‌روند و تیم‌های پیکان تهران و شهرداری ارومیه نیز در دیدار نهایی برای کسب جام بیست و هشتم با یکدیگر مسابقه خواهند داد.

 

کد خبر 290178

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha