مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران تصریح کرد: ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی و هیبریدی در سال ۹۴ در چرخه اتوبوسرانی پایتخت مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

به گزارش مهر، پیمان سنندجی با بیان اینکه توسعه و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی از مهمترین اقدامات شرکت واحد در سال ۹۴ است، گفت: طی سال اخیر شهرداری تهران در راستای کاهش آلودگی هوا و کنترل آلایندگی از منابع تولید به دنبال استفاده از ناوگان پاک اعم از استفاده از تکنولوژی هیبریدی و برقی بوده است که در سال ۹۴ اقدامات چشمگیری در این حوزه رقم خواهد خورد .

وی با تاکید بر اینکه یکی از سیاست های شهرداری تهران در حوزه حمل ونقل استفاده از ناوگان پاک و هیبریدی است، تصریح کرد: بر این اساس تاکنون یک دستگاه اتوبوس هیبریدی وارد ناوگان عمومی شهر تهران شده و طی روزهای آینده نیز ۴ دستگاه اتوبوس هیبریدی دیگر وارد ناوگان خواهد شد .

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با اشاره به اینکه ۵ دستگاه اتوبوس هیبریدی دیگر نیز طی سال ۹۴ وارد چرخه عمومی پایتخت می شود، اظهار داشت: بهره برداری از اتوبوس های هیبریدی در شهر تهران در جهت اهداف کمپین آسمان آبی و زمین پاک است که تلاش می شود سهم تولید آلایندگی از مبدا در تردد خودورهای عمومی پایتخت کنترل و کاهش یابد.

سنندجی احیا و راه اندازی خطوط برقی شهر تهران را از دیگر سیاست های شهرداری پایتخت در سال ۹۴ خواند و گفت : به این منظور در گام نخست ۳۰ دستگاه اتوبوس برقی از تعداد اتوبوس های برقی موجود نوسازی خواهند شد که پس از راه اندازی خطوط برقی موجود مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

کد خبر 289669

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha