یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: نیروهای امنیتی و بسیج مردمی پس از درگیری چند روزه با تکفیری‌های داعش، به دروازه‌های شهر تکریت مرکز استان صلاح الدین رسیدند.

iraq

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از العراقیه، نیروهای ارتش عراق و بسیج مردمی که عملیات آزادسازی استان صلاح الدین را از روز یکشنبه هفته گذشته آغاز کردند، پس از یک هفته درگیری مستمر با عناصر تکفیری داعش، بالاخره موفق شدند خود را به دروازه‌های تکریت مرکز این استان برسانند.

نیروهای عراقی همچنان پیشروی خود در «العلم» و «الدور» دو شهر از شهرهای استان صلاح‌الدین را امروز ادامه دادند، اما طبق گفته مسئولان عراقی، پیشروی‌ها به دلیل خودروهای بمب‌گذاری و مناطق مین‌گذاری شده به کندی صورت می‌گیرد.

شبکه خبری المیادین گزارش کرد که منابع نظامی وابسته به نیروهای بسیج مردمی می‌گویند به احتمال زیاد، نیروهای عراقی تا ساعاتی دیگر می‌توانند وارد شهر العلم شوند زیرا محاصره این شهر کامل شده و آزادی آن، مقدمه آزادسازی تکریت خواهد بود.

در همین حال، تلویزیون دولتی عراق اعلام کرد که پس از به هم پیوستن نیروهای نظامی و امنیتی عراق در دو محور سامرا و دیاله، محاصره شهر تکریت از تمامی جهات کامل شد.

 

کد خبر 289377

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha