مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۲
۰ نفر

ساعت کاری مراکز معاینه فنی پایتخت با توجه به افزایش تقاضاهای سفر در ایام نوروز از شنبه هفته آینده تا پایان سال به‌مدت یک ساعت افزایش می‌یابد و این مراکز از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۷فعال خواهند بود.

cars contol

بنابر آمار اعلامي پليس، 11درصد از تصادفات منجر به جرح و فوت ناشي از نقص فني و 40درصد بر اثر واژگوني خودرو كه مي‌تواند بر اثر خطاي انساني يا پايين بودن سطح ايمني خودرو در حفظ پايداري سمتي خودرو حادث شده باشد، اتفاق مي‌افتد. بدين‌ترتيب با مراجعه خودروها به مراكز معاينه فني قبل از سفر و صرف زمان كمتر از 15دقيقه براي هر خودرو مي‌توان از 18هزار كشته جاده‌اي سالانه با لحاظ نقش 11درصدي نقص فني در تصادفات دست‌كم جان ارزشمند 2هزار شهروند را نجات داد.

به گفته ولي‌الله آذروش مديرعامل ستاد مركزي معاينه فني، مراكز بيهقي، سراج، الغدير، شكوفه، نيايش، آبشناسان، چمران و دماوند از 16اسفند‌ماه يك ساعت بيشتر فعال هستند و درصورت افزايش مراجعات در اين ايام براي رفاه حال شهروندان ستاد آمادگي دارد تا درصورت نياز نسبت به افزايش ساعت كاري اقدام كند. وي اظهار داشت: در تعطيلات نوروز هم از 2 تا 4 فروردين 94مراكز معاينه فني بيهقي، سراج، آبشناسان و الغدير فعال خواهند بود.

کد خبر 288912

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha