مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۸
۰ نفر

جشنواره فروش نوروزی شهروند از ۵اسفند شروع و تا ۳۱ فروردین‌ماه سال آینده ادامه خواهد داشت این درحالی است که پیش از این نیز فروشگاه شهروند فروش فوق‌العاده ویژه‌ای را از ۲۰ آذر‌ماه آغاز کرده بود که این فروش فوق‌العاده به جشنواره نوروزی وصل شد.

به‌گفته مديرعامل شركت شهروند، در اين جشنواره 12هزار باركد كالا مشمول تخفيف‌هاي ويژه هستند. ميزان تخفيف نيز امسال تفكيك شده است. به‌عنوان نمونه بخش پوشاك به مناسبت جشنواره نوروزي از 50درصد تخفيف برخوردار خواهد بود. همچنين در بخش اقلام پروتئيني، فروشگاه‌هاي شهروند 20درصد تخفيف و دربخش لوازم خانگي و خواربار نيز محصولات عرضه شده به مناسبت جشنواره نوروزي 40درصد تخفيف به خريداران قائل خواهد شد. به‌گزارش همشهري قدرت‌الله گودرزي از شبانه‌روزي شدن 6فروشگاه شهروند درايام جشنواره خبر داد. اين فروشگاه‌ها شامل بيهقي، بهرود، ايران‌زمين، بوستان، حكميمه و بهاران است و بقيه فروشگاه‌ها نيز تا ساعت 12شب فعاليت خواهند داشت.

به‌گفته گودرزي مشتريان اين فروشگاه‌ها در مراسم قرعه‌كشي نيز شركت مي‌كنند. جوايزي چون 5دستگاه خودروي پژو پارس و ده‌ها قلم انواع لوازم منزل در جشنواره نوروزي به قيد قرعه به شركت‌كنندگان اهدا مي‌شود. البته حداقل خريد در فروشگاه بيهقي بايد 200هزار تومان، در فروشگاه ايران‌زمين، بوستان و بهرود 180هزار تومان، در فروشگاه‌هاي شهروند آل احمد، صادقيه و حكيميه 100هزارتومان و در فروشگاه‌هاي ديگر هم 50هزار تومان باشد تا به‌گفته مديرعامل شركت شهروند امكان شركت در قرعه‌كشي فراهم شود. امسال همچنين فروشگاه شهروند درنظر دارد به مناسبت جشنواره نوروزي در بخش فروش مجازي فعال‌تر عمل كند. به‌گفته گودرزي در برنامه 5ساله دوم، شوراي شهر، شهروند را موظف به افزايش تعداد فروشگاه‌ها كرده است، به همين منظور 51فروشگاه از سال93 تا سال97 به بهره‌برداري خواهند رسيد.

کد خبر 287854

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha