جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۲
۰ نفر

رئیس شورای شهر تهران با همراهی مدیران منطقه ۱۸شهرداری تهران از پروژه‌های دردست اجرای جنوب غرب تهران بازدید کرد اما تذکر چمران درباره فعالیت معادن شن و ماسه در جنوب غرب تهران را نیز باید جدی گرفت.

مهدي چمران در اين بازديد با اشاره به مشكلات و كمبودهاي منطقه 18تهران گفت: وجود مراكز صنعتي و معادن شن و ماسه مشكلات متعددي در زمينه‌هاي زيست‌محيطي، فرهنگي و اجتماعي براي شهروندان تهراني به‌وجود آورده است. وي در عين حال گفت كه با وجود تمام اين مشكلات امروزه فعاليت‌هاي خوبي در اين منطقه شكل گرفته است. چمران با اشاره به ايجاد بوستان 23هكتاري «مادر» در جنوب غرب تهران افزود: اين بوستان در حاشيه رود دره كن ايجاد شده است كه يكي از اقدامات مؤثر منطقه محسوب مي‌شود.

مهدي چمران در ادامه با اشاره به بازديد از كارخانه شن و ماسه گفت: فعاليت اين كارخانه فضاهاي خطرناكي را به‌وجود آورده است؛ ضمن اينكه كارخانه مي‌بايست از 20سال پيش فعاليتش به اتمام مي‌رسيد چرا كه به عمق قرارداد خود در اين كارخانه رسيده است. اينطور كه رئيس شورا اظهار كرد اين كارخانه همچنان به فعاليت‌هاي خود ادامه مي‌دهد و تا تهران شبيه اهواز نشده است بايد اين كارخانه تعطيل شود.

کد خبر 287749

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha