پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: یک نقاشی از لیونل مسی ،فوق ستاره فوتبال آرژانتین امروز با هدف کمک به امور خیریه در یک حراجی در لندن به فروش می‌رسد.

 این نقاشی که در سال 2014 توسط دمین هیرست انگلیسی خلق شد حدود 350 هزار پوند ارزش دارد و امروز در یک حراجی در لندن به فروش می‌رسد.در این نقاشی تصویر مسی با رنگ های آبی ، قرمز و زرد که رنگ های اصلی تیم بارسلونا هستند نقاشی شده است.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از خبرگزاری اسپانیا ،قرار است عواید فروش این نقاشی توسط باشگاه بارسلونا ، صندوق کودکان سازمان ملل متحد - یونیسف - و بنیاد خیریه روتا صرف تحصیل کودکان در کشورهای اندونزی ، بنگلادش و نپال شود.

لیونل مسی با استقبال از این مسئله گفت:« این بسیار مهم است که ورزش نقش مهمی در زندگی کودکان ایفا کند و من به موفقیت چنین طرح‌هایی اطمینان دارم.هدف ما دادن آگاهی از وجود کودکان محروم در سراسر دنیاست و این‌که از هر 11 کودک در جهان یک تن امکان تحصیل به درستی ندارد.»

در این حراج همچنین نقاشی به نام "مِسی و دنیایی از گل" که توسط تاکاشی موراکامی ژاپنی کشیده شده است به ارزش 200 تا 300 هزار پوند به فروش خواهد رسید و عواید آن به همین امر اختصاص خواهد یافت.

کد خبر 286993

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha