کارمندان و بازنشستگان دستگاه‌های دولتی امسال ۶۰۳ هزار و ۵۰۰ تومان عیدی و پاداش آخر سال می‌گیرند و این مبلغ در بهمن‌ماه به‌حساب آنها واریز می‌شود.

به گزارش ايسنا، محمدباقر نوبخت در نشست هفتگي خود با خبرنگاران با اعلام اين خبر افزود: همچنين درخصوص پرداخت مطالبات صندوق ذخيره فرهنگيان و صندوق بازنشستگان و مرتبط با بيمه سلامت ايرانيان دولت روز چهارشنبه تصويب كرد كه بالغ بر هزار و 488ميليارد تومان پرداخت داشته باشد.

  • موجودي صندوق توسعه ملي

نوبخت همچنين با اشاره به آماري از ذخاير صندوق توسعه ملي، گفت: منابع تحقق يافته ما تا پايان 6‌ماهه اول سال‌۹۳ در صندوق توسعه ملي بالغ بر ۶۷ ميليارد و ۹۱۰ ميليون دلار بوده است. وي ادامه داد: در 6‌ماهه اول امسال فقط ۷ ميليارد و ۱۳۰ ميليون دلار به صندوق اضافه شده و مانده موجودي صندوق در 6 ماهه اول بالغ بر ۴۹ ميليارد و ۴۹۵ ميليون دلار است. سخنگوي دولت خاطرنشان كرد: علاوه بر اينكه صادرات در سال‌۱۳۹۳ نسبت به ۱۳۹۲ افزايش يافته است، منابع واريزي به صندوق براي وام‌دهي بالغ بر ۵۰ ميليارد دلار است كه آن را در اختيار بخش خصوصي قرار مي‌دهيم.

  • خودروي لوكس وارد نشده است

سخنگوي دولت در پاسخ به اين سؤال كه آيا درست است دولت مجوز ورود 2هزار و 500خودروي لوكس را به كشور داده است؟ كه نوبخت در اين‌باره گفت: خير دولت اساسا چنين مجوزي صادر نكرده. ممكن است خودروي آتش‌نشاني وارد كنيم كه گران‌قيمت است، اما اين به‌معناي مجوز ورود ماشين‌هاي لوكس نيست.

کد خبر 286375

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha