همشهری آنلاین: سایت فدراسیون بین‌المللی فوتبال در گزارشی به معرفی ستاره‌های جدید فوتبال آسیا پرداخت.

Sardar Azmoon

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال و به نقل از وب سایت فیفا، جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ فوتبالی سرگرم ‌کننده و با کیفیت را با برگزاری ۳۲ مسابقه در سه هفته به نمایش گذاشت. در این میان ستاره‌های جوانی درخشیدند و نشان دادند که می‌توانند در رقابت‌های مقدماتی جام ‌جهانی ۲۰۱۸ تیترها را به خود اختصاص دهند.

در ادامه سایت رسمی فیفا به معرفی پنج بازیکنی پرداخت که در جام ملت‌های آسیا 2015 درخشش خیره‌کننده‌ای داشتند و در این میان نام سردار آزمون نیز به چشم می‌خورد.

در گزارش فیفا آمده است: ستاره‌های بزرگ ایران تا حدودی تحت‌الشعاع یک مهاجم تازه‌وارد ریزنقش که اکثر تیترها را به خود اختصاص داده بود، قرار گرفتند. به جرأت می‌توان گفت سردار آزمون با چرخشی استادانه و چسباندن توپ به تور دروازه در به ثمر رسیدن تک گل دیدار ایران مقابل قطر و قطعی کردن صعود تیمش به مرحله یک‌ چهارم نهایی، بهترین گل مسابقات را با یک چرخش سریع و هوشمندانه و ضربه‌ای دقیق به ثمر رساند. تمام این‌ها با وجود این است که او تنها چند روز پیش از شروع مسابقات ۲۰ ساله شد و اولین گل ملی‌اش را تنها دو ماه پیش به ثمر رسانده بود. آزمون، پسر یک ملی‌پوش سابق والیبال در سن ۱۷ سالگی به تیم روبین کازان روسیه رفت و باشگاه‌های بزرگی در اروپا خواهان به خدمت گرفتن او بوده‌اند. آزمون که بازیکنی قدبلند با بدنی ورزشکاری است، به نظر می‌رسد تمام توانایی‌های لازم برای تبدیل شدن به ستاره ایران در سال‌های پیش رو را داشته باشد.

لازم به ذکر است که عمر عبدالرحمان (امارات)، ماسیمو لونگو (استرالیا)، عبدالکریم حسن (قطر) و لی جیونگ هیوپ (کره جنوبی) دیگر بازیکنانی هستند که در این گزارش به عنوان برترین‌های جام ملت‌های آسیا 2015 معرفی شده‌اند.

کد خبر 286300

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha