همشهری‌آنلاین: مشاور مدیر عامل و مدیر کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی گفت: همزمان با ایام مبارک دهه فجر، فاز دوم طرح تجهیز کتابخانه های واحدهای بیمه ای و درمانی سازمان تأمین اجتماعی سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، امیرعباس تقی پور افزود: این طرح با هدف ترویج فرهنگ مطالعه در بین کارکنان و مخاطبان سازمان تأمین اجتماعی و برای کمک به ارتقاء فرهنگ کتابخوانی درمیان بیمه شدگان که نیمی از جمعیت کشور هستند، به اجرا در می‌آید.

وی تصریح کرد: کارکنان سازمان تأمین اجتماعی و همچنین بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان در زمان مراجعه به شعب و مراکز درمانی می‌توانند از امکانات ایجاد شده برای مطالعه استفاده کنند.

تقی پور ادامه داد: بر این اساس، در فاز دوم 132 عنوان کتاب در 66 هزار جلد و در حوزه های مختلف مذهبی، اجتماعی، تاریخی و داستانی به کتب کتابخانه های شعب و مراکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی افزوده و در اختیار کارکنان و علاقه مندان قرار می‌گیرد.

مشاور مدیر عامل و مدیر کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی گفت: فاز دوم تجهیز کتابخانه‌های شعب و مراکز درمانی دارای کتابخانه این سازمان با اعتباری بالغ بر 650 میلیون تومان انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: این تعداد جلد کتاب در میان 155 شعب بیمه‌ای و مرکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی که دارای کتابخانه هستند، توزیع می‌شود.

وی اظهار داشت: در فاز اول این طرح نیز که همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی سالجاری انجام شد، 98 عنوان کتاب در شمارگان 36 هزار جلد به کتابخانه‌های مراکز بیمه و درمانی سازمان تحویل داده شد.

تقی‌پور خاطر نشان کرد: طرح تجهیز کتابخانه‌های واحدهای بیمه‌ای و درمانی سازمان تأمین اجتماعی با همکاری شرکت انتشارات علمی و فرهنگی انجام می‌شود.

کد خبر 286016

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha