همشهری آنلاین: بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران با توجه به ضرورت آشنایی کارکنان و فعالان در حوزه فرهنگ و هنر به زبان انگلیسی نخستین دوره آموزش زبان انگلیسی در حوزه مکالمه در شاخه فرهنگ، هنر و صنعت توریسم را برگزار کرده است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران دوره های آموزش زبان انگلیسی ویژه کارکنان بنیاد آفرینش های هنری نیاوران و با همکاری موسسه آموزش زبان آریام در این مجموعه از ابتدای دی ماه آغاز شده است.
این دوره ها با توجه به سطح بندی صورت گرفته در دو بخش پیشرفته و مقدماتی به صورت منظم و با حضور کارکنان مجموعه طی 4 جلسه در هفته برگزار می شود.

سید عباس سجادی مدیرعامل بنیاد آفرینش های هنری نیاوران در خصوص برگزاری این دوره های آموزشی گفت:فرهنگسرای نیاوران پایگاه برگزاری رویدادهای بین المللی در عرصه فرهنگ و هنر است. به همین دلیل آشنایی کارکنان این مجموعه با زبان انگلیسی لازم و ضروری است. با توجه به تاکیدات ریاست محترم جمهوری و مقام عالی وزارت بر ضرورت توجه به موضوع دیپلماسی فرهنگی بر آن شدیم تا نخستین دوره های تخصصی آموزش زبان ویژه کارکنان حوزه فرهنگ و هنر را در این مجموعه برگزار کنیم.

سجادی در ادامه افزود: فرهنگسرای نیاوران یکی از مراکزی است که مورد توجه توریست ها و بازدیدکنندگان خارجی همچنین سفرا و دیپلمات های مامور در ایران قرار دارد. مراجعات متعدد میهمانان خارجی ما را بر آن داشت که فضای مجموعه را برای پذیرایی از آنها آماده سازیم و یکی از این اقدامات طبیعتا برگزاری کلاس های زبان به منظور آشنایی کارکنان با زبان انگلیسی است.

مدیرعامل بنیاد آفرینش های هنری نیاوران همچنین در پایان گفت: امیدوارم این اقدام الگوی مناسبی برای همه مراکز فرهنگی و هنری کشور باشد و در آینده ای نزدیک شاهد برگزاری دوره های آموزش زبان در کلیه مراکز فرهنگی و هنری باشیم.

کد خبر 283577

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha