همشهری آنلاین: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی رئیس جدید مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری و سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام را منصوب کرد.

به گزارش تسنیم، دكتر محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، محمدجواد دهقانی را به عنوان رئیس مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری و سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام منصوب کرد.

در حكم انتصاب دهقانی آمده است: انتظار می‌رود با توکل به خداوند سبحان، ماموریت و وظایف رئیس مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری و سرپرستی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و در چارچوب برنامه‌ها و جایگاه تشکیلاتی مصوب به انجام رسانید.

بایسته است با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی و راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری همه مدیران، اعضای هیئت‌ علمی و کارکنان گرامی، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری و نقش‌آفرینی آن در اقتصاد دانش‌بنیان و تحقق سیاست‌های توسعه علمی همه‌جانبه ایفا نمایید.

فرهادی در نامه جداگانه‌ای از خدمات جعفر مهراد در دوران ریاست مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری و سرپرستی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام قدردانی کرد.

دهقانی دانشیار دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی شیراز بوده و پیش از این نیز معاونت آموزشی و پژوهشی این دانشگاه را عهده‌دار بوده است.

کد خبر 281257

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha