همشهری آنلاین: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی رئیس جدید مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری و سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام را منصوب کرد.

به گزارش تسنیم، دكتر محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، محمدجواد دهقانی را به عنوان رئیس مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری و سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام منصوب کرد.

در حكم انتصاب دهقانی آمده است: انتظار می‌رود با توکل به خداوند سبحان، ماموریت و وظایف رئیس مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری و سرپرستی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و در چارچوب برنامه‌ها و جایگاه تشکیلاتی مصوب به انجام رسانید.

بایسته است با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی و راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری همه مدیران، اعضای هیئت‌ علمی و کارکنان گرامی، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری و نقش‌آفرینی آن در اقتصاد دانش‌بنیان و تحقق سیاست‌های توسعه علمی همه‌جانبه ایفا نمایید.

فرهادی در نامه جداگانه‌ای از خدمات جعفر مهراد در دوران ریاست مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری و سرپرستی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام قدردانی کرد.

دهقانی دانشیار دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی شیراز بوده و پیش از این نیز معاونت آموزشی و پژوهشی این دانشگاه را عهده‌دار بوده است.

کد خبر 281257

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha