همشهری‌آنلاین: مراسم اختتامیه‌ جشنواره جایزه داستان تهران روز چهارشنبه ۳ دی‌ماه با حضور نویسندگان ​مطرح کشور ​در سالن اصلی برج میلاد برگزار می‌شود.

جایزه داستان

دراین مراسم از ۱۲ برگزیده نهایی كه ازمیان ۴۰ اثر راه یافته به دور دوم داوری انتخاب شده‌اند، با اهدای جوایز اصلی و جنبی جشنواره تقدیر خواهد شد.

هیات داوران جشنواره متشكل از علی خدایی، محمد کشاورز، مژده دقیقی، داوود غفارزادگان، و بلقیس سلیمانی داوری و انتخاب دوازده اثر برگزیده نهایی را برعهده دارند​.

تقدیر از نویسندگان پیشکسوت در حوزه داستان‌نویسی و داستان شهری و موسیقی زنده با صدای علیرضا قربانی و حضور برخی چهره‌های سرشناس از دیگر برنامه‌های مراسم اختتامیه جشنواره جایزه داستان تهران خواهد بود.

همچنین روزهای پنج‌شنبه و جمعه، ۴ و ۵ دی‌ماه، كارگروه‌ها و سمینارهای آموزشی برای ۴۰ برگزیده دور اول جشنواره برگزار خواهد شد. اجرای تور یك روزه تهرانگردی از دیگر برنامه‌هایی است كه از سوی دبیرخانه جشنواره برای برگزیدگان ترتیب داده شده است

مراسم اختتامیه جشنواره داستان تهران ساعت ۶ بعد از ظهر در سالن اصلی برج میلاد برگزار می‌شود و سازمان حمل‌ و نقل، به عنوان یكی از همکاران این جشنواره برای تسهیل دسترسی به برج میلاد، امكان رفت‌ و آمد از چند نقطه اصلی شهر را برای علاقه‌مندان به شرکت در این مراسم فراهم كرده است.

جایزه داستان تهران با همکاری ماهنامه داستان همشهری و سازمان زیباسازی شهرداری تهران برگزار می‌شود. بانک‌شهر، معاونت وسازمان حمل‌ونقل شهرداری تهران و برج میلاد تهران همکاران برگزاری دور اول این جایزه‌ی ادبی هستند.

جوایز اصلی این جشنواره عبارتند از: مبلغ ۷۰ میلیون ریال برای رتبه نخست، مبلغ ۵۰ میلیون ریال برای رتبه دوم، مبلغ ۳۰ میلیون ریال برای رتبه سوم و تقدیر از هفت اثر برتر هریک به میزان ۱۰ میلیون ریال. جوایز جنبی جشنواره نیز شامل یک جایزه ۵۰ میلیون ریالی و یک جایزه ۱۰ میلیون ریالی است که به ترتیب به داستان‌های برتر با محوریت «حمل و نقل» و «برج میلاد» اهدا می‌شوند.

کد خبر 281053

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha