همشهری‌آنلاین: روندها کمی مانند روز آفتابی در ساحل دریا هستند. چیز دیگری که شما می‌دانید این است که یک حوله خیس و تلفن دارید. جزر و مد و روند کار مانند آن است.

تبلیغات و بازاریابی

به گزارش شارا، بن واگنر در اینجا 10 نکته که شما پیش از اینکه آب در سال 2015 بر روی شما بریزد نیاز دارید مطرح می‌شود:

1. قدرت برند فردی

مردم برند خودشان هستند و همچنان برای نقطه نظر و ارزش افزوده خودشان حضور دارند. اغلب بر خلاف تجربه‌ای که از آنها دریافت می‌کنیم، از برندهای شرکت‌ها دریافت می‌کنیم. یک موج که اخیرا از گوشی های موبایل سی در مقابل جورج پروکاس و نیکو نیماند در مقابل اف ان بی (www.rottenbank.co.za) برای امرنتیا و مونیکا لیبنبرگ در مقابل ای بی اس ای به راه افتاده است، همه نشانگر این هستند که چگونه افراد خودشان را می گیرند و در مقابل شرکت های عمده قرار می گیرند. سابقه ای که در چارچوب قانونی تنظیم شده است و من می بینم که بسیاری به یافتن هم پیمانان در مقابل شرکت های قدر و بزرگ رو می آورند که سعی می کنند به سرعت این کار انجام شود. بازاریابانی که قدرت شخص را نادیده می‌گیرند و سعی می‌کنند بازوهای خود را از طریق کانال‌های قانونی قوی کنند، بدون تلاش برای حل مساله از طریق تعاملات فرد به فرد، خودشان را در مخاطره قرار خواهند داد.

2. پیشنهاد، پیشنهاد، پیشنهاد

بازاریابان به سادگی باید شناسایی کنند که جهان به سرعت در حال تغییر است. برندهایی که چشم به تعامل معناداری با مشتریانشان دارند باید حرکتی فراتر از محدودیت های قیمتی و ترویجی انجام دهند. پیشنهاد باید به عنوان بخشی اصیل در ارتباطات بازاریابی وارد شود و نیاز به حمایت شدن توسط تحلیل دقیق بر روی تجربه مشتریان در چارچوب هر نقطه قابل لمس وجود دارد.

3. تنها و فقط موبایل

افزایش شایع و گاهی اغراق آمیز تلفن همراه دیگر یک سوال نیست. داده در کل به نفع تلفن همراه است، با نیاز بازاریابان برای ساخت برخی تصمیمات مهم در چگونگی طراحی برای اولین موبایل و در برخی مثال ها فقط برای موبایل. تلفیق یو ایکس مجازات می شود و مشتریان به سادگی با نرخ ریزش وحشتناکی رای خواهند داد.

4. من را از تن بیرون کن

هایپ و باز درباره قابلیت پوشش سرسام آور است. اخبار جدیدی که عینک گوگل به کنار گذاشته شده است به این نکته که لری آنها را در ماشینش رها می کند، برخی مکس ها برای حماقتی که مطلقا ما را فرا گرفته است و دنبال می کند داده شده است. خوشبختانه قابلیت پوشیدن در واقع برخی منافع آتی را فراتر از عینک های عجیب و غریبی که می توان از طریق آنها دید به همراه دارند و یک جمع کثیر از صنایع را از پزشکی تا کارخانه داری و تولید در بر می گیرد. که این صنایع برای کسب منفعت ایستاده اند. این به طور طبیعی میزان نقاط داده را افزایش می دهد، اهداف قابلیت اتصال، گجت ها و خرده هایی که داده های هوشمند بازاریابی را برای گسترش تعامل برند به بازاریابان خواهند داد.

5. استراتژی کشش و فشار محتوا

همانند استعاره اقیانوس آغازین، محتوا همچنین همانند جزر و مد عمل خواهد کرد. برندها به دنبال تبدیل شدن به ناشران، سعی می‌کنند که عمقی در تعامل خودشان ایجاد کنند و خود را از نرخ تعامل بسیار بدشان که تبلیغات آنلاین به بدنه آنها تحمیل و چسبانده است رها کنند. چالشی که در مدیریت قالب های خلاق متعدد وجود دارد و روایتی منسجم از برند ارائه می دهد؛ در راستای محدودیت منابع، این فراخوان به عمل را اطمینان می دهد و پول سازی خواهد کرد.

6. لحظه مانیبال

یکی از بهترین نقل قول هایی که امسال در جشنواره کن از خلاقیت توسط جوردن بیترمن مطرح شد، زمانی بود که او شرح می داد که تبلیغات به «لحظه مانیبال» خود رسیده است. به کوتاه بیان اینکه ریاضیات نیازمند حمایت سحر و جادو است. بازاریابانی که بیشتر در کارگزاران داده بیشتر هماهنگ شده اند بیشترین راهبران خانه را به پیش می برند.
یکی از بهترین نمونه های این سایت AllThingsHair.com است که نشان می دهد یونیلیور به طور گسترده با نقشه گوگل در استخراج داده ها و تعیین روندهای جدید در سبک های آینده رقبایش کار کرده است. با انجام دادن این کار یونیلیور تبدیل به یک جامعه بسیار تعاملی شده است که به برند ها از طریق فروش محصول و حمایت از آن پاداش می دهد.

7. پول نقد در داخل موبایل

گزینه های پرداخت بدون پول در افریقای جنوبی به عنوان نتیجه جرم و همچنین بافت اجتماعی اقتصادی جذاب در حال ترقی است که باعث می شود بخشی از نیروی کار ساخته شود. آنچه علاقه عمده برای بازریابان است این است که آیا این میل به پرداخت از طریق تلفن همراه شروعی برای تجارت موبایلی در خواهد بود یا خیر. این در حالی است که در این عرصه تاکنون به آن اندازه سریع عمل نشده است.

8. بلوغ رسانه‌های اجتماعی

به عنوان بازاریابانی که تعامل شان را از طریق نرخ مشارکت تماشا می کنند، برندها به طور جدی به جوامع برندسازی شده بر روی دامنه توجه می کنند. این توجه نه تنها برای نتایج بهتر است، بلکه همچنین برای پیشبرد تعامل سازگار در چرخه زندگی مشتری است. بسترهایی نظیر Lithium.com که یک راهکار برند اجتماعی آخر به آخر را ارائه می کنند در ادراک رشد خواهند یافت همچنین بازاریابان سعی می کنند که بازگشت به رسانه های اجتماعی را محکم تر کنند.

9. کیک پخته

بازاریابان به طور معمولی توسط ترسی که منتهی به چک های سنگین می شود و توازنی که در محل اتفاق می افتد، مواجه می شوند. اغلب در کار دسترسی بازار در لحظه «سوییت اسپات» یا همان نقطه اوج یا در یک نقطه ویژه در فرهنگ هزینه می کنند. در سطح جهانی برندهایی نظیر بیتس توسط دکتر دره نشان داده اند که با تحرک در «سرعت فرهنگی»، امتیاز ویژه ای را می توانند در «اولین بودن در نظر» در روندهای عمده بدست آورند. برندها نیاز دارند که از جهان شروع کننده ها اجازه بگیرند کمپین هایی را که در حالت بتا باشند و در پاسخ به تمایلات مشتری به سرعت خود را حفظ کنند.

10. یک نوازنده ساکسیفون در سوپ شما وجود دارد

بازاریابان تبدیل به دو دسته شده اند. فراتر از حمایت صدای استراتژیک و تفکر خلاق، بازاریابان نیازمند ارشد شدن در سازماندهی شرکای متعدد شرکت هستند. برای ذینفعان داخلی (شرکت برای موانع صحبت می کند)، چنین مواردی نظیر آی تی و عملیات، از طریق آژانس های ارتباطات، همچنین متخصصان حرفه ای پیگیری می شوند. آنهایی که این ها را به بهترین شکل انجام می دهند نه تنها به منافعی دست می یابند که با منافع بازاریابی منسجم است بلکه همچنین بهترین ها را از شرکای آژانس دریافت می کنند، که نهایتا از طریق کار عالی و همکاری معتمدان بهتر خریده می‌شوند.

کد خبر 280427

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha