همشهری آنلاین: رییس دانشگاه علامه طباطبایی از ایجاد دانشکده مستقل ارتباطات در تابستان آینده در کشور خبرداد.

حسین سلیمی

به گزارش ايرنا، حسین سلیمی در مراسم نخستین سالگرد در گذشت دکتر کاظم معتمد نژاد استاد علم ارتباطات افزود: پذیرفتنی نیست که دانشکده ارتباطات مستقلی تشکیل نشود و تابستان آینده این دانشکده در ساختمانی جداگانه راه اندازی می شود.

وی به نگاه زنده یاد دکتر معتمدنژاد به رشته ارتباطات اشاره کرد و گفت: این استاد نگاهش به رشته ارتباطات صرفا تاسیس یک دانشکده نبود بلکه او به دنبال این بود که این رشته در داخل و خارج از کشور بسط و گسترش یابد.

به گفته سلیمی هم اکنون خیلی با نقطه مطلوب، در دانشکده علوم ارتباطات فاصله داشته و لازم است از پوسته ارتباطات فعلی بیرون بیایم و شرایط را برای تاثیرات این دانش فراهم کنیم.

رییس دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به اینکه در زمینه علوم ارتباطات با مشکلات جدی روبه رو هستیم گفت: لازم است آسیب شناسی شیوه ارایه علم ارتباطات را در کشور و در وهله نخست در دانشگاه علوم ارتباطات انجام دهیم.

سلیمی فقدان رشته ارتباطات بین المللی را به عنوان ضعفی در این دانشکده ( علوم اجتماعی ) بر شمرد و افزود: اگر استاد معتمد نژاد پایه گذار این رشته ارتباطات بود تنها منظورش ارتباطات داخلی نبود بلکه راه اندازی رشته ارتباطات بین المللی نیز مد نظر وی بود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که ساختمان جدید و مستقل برای علوم ارتباطات راه اندازی و اگر استادان علوم ارتباطات بخواهند برای آن خبرگزاری نیز تاسیس خواهیم کرد.

مراسم بزرگداشت نخستین سالگرد استاد کاظم معتمد نژاد پدر علوم ارتباطات ایران هم اکنون با حضور جمعی از اساتید، دانشجویان، شاگردان وخانواده استاد در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی در حال برگزاری است.

کد خبر 279756

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha