همشهری آنلاین: فراخوان ارسال آثار به پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار تا ۱۵ آذرماه تمدید شد.

جشنواره عمار

به گزارش ايسنا؛‌ باطنی مدیر روابط عمومی جشنواره عمار در این‌باره توضیح داد: با توجه به حجم بالای فیلمسازانی که در حال تولید و تدوین آثار خود هستند و تلاش دارند تا اثرشان را تا آخرین موعد تحویل آثار به پنجمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار برسانند، دبیرخانه جشنواره تصمیم گرفت مهلت ارسال آثار را تا 15 آذر ماه تمدید کند.

وی افزود: کسانی که تا این تاریخ در سامانه ammarfilm.ir فرم ثبت اثر خود را پر کرده‌اند حتما می‌بایست تا 15 آذرماه یک نسخه از اثر خود را برای دبیرخانه ارسال کرده باشند. با توجه به آغاز بازبینی آثار توسط هیأت انتخاب، در صورتیکه تا این موعد اثری به دبیرخانه جشنواره نرسیده باشد، از حضور در جشنواره امسال باز خواهد ماند.

مدیر روابط عمومی جشنواره عمار خاطر نشان کرد: آخرین موعد ارسال آثار تا 15 آذرماه به هیچ وجه تمدید نخواهد شد و کسانی که آثارشان آماده شده است منتظر روزهای پایانی نبوده و در اولین فرصت ثبت نام آثار خود را در جشنواره پیگیری کنند.

بر اساس این گزارش، پنجمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار از نهم دی‌ماه 1393 در قالب‌های فیلم داستانی، مستند، انیمیشن، نماهنگ، فیلمنامه، لوح نگار، مقالات و پژوهشهای سینمایی همزمان در تهران و سراسر کشور آغاز خواهد شد.

کد خبر 279514

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha