یکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۰
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: تازه‌ترین کتاب انتشارات بازاریابی با عنوان بازاریابی و زندگی با فروش تالیف پرویز درگی در ۲۴۸ صفحه و قیمت ده هزار تومان منتشر شد.

کتاب: بازاریابی و زندگی با فروش

این کتاب دومین کتاب از مجموعه کتابهای بازاریابی و زندگی است. پیشتر نیز اولین کتاب از این مجموعه با نام بازاریابی و زندگی با ورزش از سوی انتشارات بازاریابی چاپ و منتشر شده بود.

بازاريابي و زندگي با فروش در سه فصل تدوین شده است:

  • فصل اول: دانش و بينش فروش

در اين فصل با مجموعه‌اي از اطلاعات، آگاهي، دانش و بينش فروش روبه‌روئيم كه هر فروشنده‌اي به آن نياز دارد نظير: حواسمان به مشتري باشد، انتخاب اول مشتريان باشيم، مواظب باشيم كه در فرايند فروش از مشتريان خود عقب نيفتيم، چگونه مشتريان جديد پيدا كنيم، چگونه مشتريان را به‌وسيله‌ي تجارب تعاملي به سازمان خود بياوريم، چگونه رهگذران آنلاين را مشتري خود كنيم، و...

  • فصل دوم: مهارتهاي فروش

فصل دوم، حاوي راهكارها و تكنيكها است. این راهكارها و تكنيكها زماني به مذاق مشتري خوش مي‌آيد كه توأم با ظرافتهاي دانشي و بينشي است.

  • فصل سوم: فروشگاه‌داري

در اين فصل با مجموعه‌اي از فهرستها روبه‌روئيم كه براي مديريت و ايجاد فروشگاه به آن نياز داريم.
نكته ضروري این است كه تكنيكها بايد با انديشه و بينش توأم باشد. در غير اين صورت، مشتري آگاه هزاره‌ي سوم، رفتار كليشه‌اي، و تصنعي را بخوبي تشخيص مي‌دهد و از آن گريزان است.

علاقه‌مندان ‌‌برای اطلاع بیشتر و‌خرید این کتاب می‌توانند به نشانی فروشگاه اینترنتیwww.marketingshop.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن: 71 و 66408251 تماس بگیرند.

کد خبر 277975

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha