همشهری آنلاین: محمد مایلی کهن برای گذراندن دوران حبس خود به زندان رفت و وزیر ورزش دستور داد برای آزادی او پی‌گیری لازم صورت گیرد.

مایلی‌کهن

به گزارش ایسنا، محمد مایلی کهن که به دلیل مصاحبه‌هایی علیه علی دایی به چهار ماه حبس تعزیری محکوم شده بود، امروز ( 20 آبان) خود را به اجرای احکام قوه قضاییه معرفی کرد و پس از حضور در کلانتری ارگ برای گذراندن دوران حبس به زندان اوین منتقل شد.

در پي اين اتفاق، وزیر ورزش و جوانان دستور پیگیری آزادی محمد مایلی کهن را به معاونت حقوقی و پارلمانی وزارت ورزش و جوانان داد.

مازیار ناظمی  با اعلام این خبر گفت: پس از این که حکم محمد مایلی کهن اجرا و وی به زندان اوین منتقل شد، دکتر گودرزی به معاونت حقوقی و پارلمانی وزارت ورزش و جوانان دستور داد پیگیر وضعیت آقای مایلی کهن باشند و مقدمات آزادی او را با گذاشتن وثیقه فراهم کنند.

ناظمی درباره شکایت وزیر ورزش و جوانان از علی دایی گفت: وزارت ورزش و جوانان تا روشن شدن تکلیف این پرونده‌ شکایتش را پیگیری خواهد کرد و مطمئنا هدف وزیر ورزش و جوانان جلوگیری از یکسری بداخلاقی‌ها و حرمت شکنی‌های متداول در ورزش است. قطعا وزارت ورزش و جوانان حرمت همه قهرمانان، ورزشکاران و مربیان خود را داشته و اجازه نمی‌دهد که چهره ورزش کشور در نزد مردم زشت جلوه کند.

کد خبر 277466

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha