دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۰۵:۴۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: با تمام شدن مهلت ارسال آثار نمایشگاه بین‌المللی پوستر «جهان عاری از خشونت» هیئت داوران دو هفته فرصت دارند تا آثار راه‌یافته به بخش مسابقه را معرفی کنند.

به گزارش ايسنا؛هفته گذشته مهلت ارسال آثار به دبیرخانه‌ی این نمایشگاه به پایان رسید. مجموع آثار رسیده شامل 1255 پوستر و تعداد شرکت‌کنندگان در این رویداد هنری 428 نفر است. براساس تقویم نمایشگاه کار هیئت انتخاب از دوشنبه ۱۹ آبان‌ماه آغاز می‌شود. این هیئت دو هفته فرصت دارد تا 110 اثر را از میان آثار رسیده، برای شرکت در مسابقه انتخاب کنند.

این کمیته شامل یک پنل بین‌المللی 18 نفره از کشورهای سوییس، اسپانیا، فنلاند، لهستان، بوسنی، چین، ترکیه و ایران است. موضوع نمایشگاه این زمینه را فراهم کرده تا افرادی مانند فیلمساز، روزنامه‌نگار و منتقد هنری نیز در ترکیب این هیئت جا بگیرند. اعضای کمیته‌ی انتخاب عبارتند از الویرا بوجازیک از بوسنی، رنه ونر از سوییس، سبستین کوبیکا از لهستان، انریک جاردی از اسپانیا، فنگ چن از چین، پکا لوری از فنلاند، علی سیلان از ترکیه و احمد آقا قلی‌زاده، آرش تنهایی، سیدحسن موسی‌زاده، محمد خزایی، مجید کاشانی، کورش پارسانژاد، رسول صدرعاملی، سیدعلی میرفتاح، اونیش امین‌الهی، محمد صابر شیخ رضایی و علیرضا حصارکی از ایران.

بیش از 30 کشور در این رویداد هنری شرکت کرده‌اند. آثار رسیده به دبیرخانه از کشورهای ایران، لهستان، چین، ترکیه، مکزیک، روسیه، آلمان، صربستان، اوکراین، ایتالیا، تایوان، اسپانیا، آمریکا، ژاپن، ونزوئلا، عراق، سوییس، فنلاند، فرانسه، ترکیه، اکوادور، هند، بلاروس، اتریش، پرتغال، امارات متحده عربی، یونان، آرژانتین، برزیل، ماکائو و کره جنوبی است. فهرست شرکت‌کنندگان در نمایشگاه به‌زودی روی سایت نمایشگاه منتشر می‌شود.

«جهان عاری از خشونت» موضوع نمایشگاه بین‌المللی پوستری است که سایت طراحان مستقل ایران (تودی پوسترز) آن را به‌صورت رقابتی در سال جاری برگزار می‌کند. حامی اصلی این نمایشگاه دبیرخانه‌ی شورای عالی و مناطق آزاد تجاری کشور است.

کد خبر 277282

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha