شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: بنیاد مردمی رعایت اصول اخلاقی در برابر حیوانات، PETA، طبیعت‌شناسی به نام پاول روسولی را به دلیل شکنجه دادن یک مار غول‌پیکر در برنامه‌ای که برای شبکه دیسکاوری ساخته شده، مورد انتقاد شدید قرار دادند.

آناکوندا

براساس گزارش تلگراف، برنامه تلويزيوني متعلق به شبكه ديسكاوري كه در آن مردي زنده زنده توسط يك آناكوندا بلعيده مي‌شود، به شدت مورد انتقاد حاميان حقوق حيوانات قرار گرفته‌است.

در برنامه بلعيده‌شدن كه قرار است ماه آينده در آمريكا پخش شود، طبيعت‌شناسي به نام پاول روسولي ديده مي‌شود كه لباسي ضد مار به‌تن مي‌كند و درحالي كه طنابي ضخيم به بدن او وصل شده، توسط مالي غول‌پيكر بلعيده مي‌شود.

آناکوندا

اعضاي بنياد PETA اين طبيعت‌شناس را متهم به شكنجه كردن اين مار كرده‌اند و برنامه شبكه ديسكاوري را تردستي خشونت‌آميز توصيف كرده‌اند.

طرفداران اين بنياد در توئيتر برنامه شبكه ديسكاوري را غيرضروري و ظالمانه بيان كرده‌اند. PETA در بيانيه‌اي اعلام كرده‌است اين تردستي خشونت‌آميز كاملا باورنكردني است، اما اگر توضيحاتي كه درباره آن داده شده درست باشد، مار شكنجه شده و براي افزايش اعتبار و شهرت دچار عذاب شده‌است.

براساس اين بيانيه،‌ آناكوندا‌ها روزها بدون غذا زندگي مي‌كنند و در انتخاب غذايي كه قرار است براي آن انرژي صرف كنند بسيار دقت مي‌كنند. وادار كردن اين حيوان به صرف انرژي‌اش براي بلعيدن اين احمق و بيرون كشيدن دوباره‌ او، حيوان بي‌نوا را بي‌رمق كرده و انرژي براي تامين غذا برايش باقي نگذاشته‌است.

شبكه ديسكاوري به بينندگان خود اطمينان مي‌دهد صحنه‌هايي كه مي‌بينند ساختگي نيست و در پايان مار زنده مي‌ماند. براساس گزارش‌ها، روسولي براي اينكه مار را تشويق كند تا او را ببلعد، بدنش را به خون خوك آغشته ساخته‌بود.

کد خبر 277117

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha