یکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۹
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس مجلدات ۲۱ تا ۲۳ و جلد ۵۴ از مجموعه کتاب‌های روز‌شمار جنگ این مرکز، را هفتم آبان‌ ۱۳۹۳ رونمایی می‌کند.

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس

به گزارش ایبنا محمد سوری، مدیر روابط عمومی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس وی از مرتضی صفاری، فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع)، به عنوان سخنران اصلی آئین رونمایی از چهار مجلد تازه یاد کرد و گفت: در این مراسم، حسین اردستانی، رییس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس و نویسندگان آثار نیز حضور خواهند داشت.

به گفته سوری، مجلدات 21 تا 23 کتاب‌های روزشمار جنگ ایران و عراق را علیرضا لطف‌الله‌زادگان و مجلد پنجاه و چهارم را ید‌الله ایزدی نوشته است.

مدیر روابط عمومی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس گفت: جلد 21 روزشمار جنگ به «عملیات مسلم‌ابن عقیل»، 22 به «عملیات محرم»، 23 به عملیات «والفجر مقدماتی» و جلد 54 به «عملیات والفجر 10» می‌پردازد که از ساعت 10 تا 11 چهارشنبه، هفتم آبان 93 در سالن اجتماعات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس رونمایی خواهند شد.

«مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس» در خیابان دکتر شریعتی، خیابان شهید دستگردی (ظفر)، بعد از چهار راه گوی‌آبادی، روبه‌روی داروخانه لاله واقع است.

کد خبر 276028

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha