همشهر‌ی‌آنلاین: تازه‌ترین کتاب انتشارات بازاریابی با عنوان قدرت فروش مثبت با تالیف استیفن شیفمن و ترجمه دکتر احمد روستا، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی، و جهانبخش رحیمی باغملک و پیشگفتاری از پرویز درگی با قیمت ۱۴ هزار تومان چاپ و منتشر شد.

قدرت فروش مثبت؛ تازه ترین کتاب انتشارات بازاریابی

فروش مثبت، تنها یادگیری بعضی از تکنیکهای جدید فروش نیست، بلکه یک فلسفه است؛ فلسفه‌ای که هر چیزی را در زندگی شما تحت تاثیر قرار می‌دهد. نکته‌ای که در رابطه با فروش باید همیشه به خاطر داشته باشید، این است که مشتریان شما به هنگام خرید، رفتارهای گوناگونی دارند. آنها انتظار دارند که به آنها کمک کنید تا بهتر بخرند نه آنکه به آنها بیشتر بفروشید. بهترین روش فروش، کمک به مشتری برای خرید دلخواه است که لازمه‌ی آن داشتن نگرش مشتری‌مداری است. اگر در فرایند فروش نگرش و تفکر مثبت نسبت به مشتری وجود داشته باشد، مشتری آن را حس می‌کند.

در این کتاب تلاش شده است تا مفاهیم و راهبردهای جدید مربوط به فروش و مشتریان مورد بررسی قرار گیرد.

  • ساختار کلی کتاب قدرت فروش مثبت

چارچوب کلی این کتاب مشتمل بر سه بخش است، بخش اول از ده فصل کوتاه تشکیل می‌شود و این بخش بر این موضوع که چرا مردم خرید می‌کنند؟ نگرش فروشندگان در رابطه با خریداران چگونه باید باشد؟ و فروشنده نسبت به خود و چیزی که می‌فروشد، به چه چیزهایی باید توجه کند، می‌پردازد.

در بخش دوم که ده فصل می‌باشد، نویسنده به مراحل آمادگی برای فروش و انتخاب مشتری از طریق تحقیق راجع به مشتری و نحوه‌ی برخورد و گفت‌و‌گوی قبل از فروش و نکات مربوطه اشاره می‌کند.

در بخش سوم نیز که شامل ده فصل است، کتاب به تقسیم‌بندی مشتریان، شیوه‌ی رفتار با آنها، نحوه‌ی بستن قرارداد فروش و نهایتا ایجاد یک رابطه‌ی بلندمدت با مشتری می‌پردازد.

علاقه‌مندان ‌‌برای اطلاع بیشتر و‌خرید این کتاب می‌توانند به نشانی فروشگاه اینترنتیwww.marketingshop.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 71 و 66408251 تماس بگیرند.

کد خبر 275664

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha