پنجشنبه ۲ شهریور ۱۳۸۵ - ۰۷:۲۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: دختر 18ساله اتریشی پس از 8 سال توانست از دست رباینده‌اش بگریزد.

این دختر که "ناتاشا کامپوش" نام دارد حدود 8 سال قبل در حالی که تنها 10 سال سن داشت در راه رفتن به مدرسه دزدیده شد.

والدین او که در طی این سال‌ها از او هیچ سر نخی پیدا نکرده بودند تصور می‌کردند که وی به قتل رسیده‌است تا اینکه او بالاخره توانست فرار کند.

گانزرندورف منطقه‌ای خارج از وین که ناتاشا در آن نگهداری می‌شده

یک لحظه غفلت

ناتاشا چند روز قبل در حالی که به همراه مردی در یک ب-ام-و  نشسته بود، توانست از یک لحظه غفلت راننده پشت ترافیک استفاده کند و فرار کند.

دیگر راننده‌ها هم که حالت غیر عادی و مضطرب این دختر را دیدند، فوراً پلیس را در جریان قرار دادند و ماموران سریعاً راننده را که اقدام به فرار کرده‌بود تعقیب کردند اما چند ساعت تعقیب و گریز پلیس با مظنون در نهایت با فرار وی خاتمه پیدا کرد.

پلیس در حال انتقال ناتاشا برای تحویل وی به خانواده‌اش

در همین حال ناتاشا که به مرکز پلیس منتقل شده بود توانست خود را معرفی کند و راز این مدت را برای پلیس بازگو نماید.

وی به ماموران گفت که در طی تمام این سال‌ها در منزل این مرد در سلولی نگهداری شده و توسط او آموزش خواندن و نوشتن دیده‌است و هرگز حق دیدن تلویزیون و یا گوش دادن به رادیو را نیز نداشته‌است.

عکس رویترز سلولی را نشان می‌دهد که ناتاشا هشت سال تمام در آن زندانی بود.

پایان تلخ برای گروگانگیر

شاید هیچوقت انگیزه‌های این مرد برای یک گروگانگیری هشت ساله روشن نشودساعاتی بعد در حالی که ناتاشای جوان، پس از سال‌ها با والدینش ملاقات می‌کرد مأموران منزل مرد متهم را که "ولف گنگ " نام دارد، محاصره کردند اما وی در محل حضور نداشت و بار دیگر نتوانستند او را دستگیر نمایند.

یک منبع خبری اعلام کرده است که وی ظاهرا ساعاتی پس از فرار ناتاشا با انداختن خود زیر یک ترن در حال حرکت خودکشی زده است و اگر این خبر صحت داشته باشد باید ناتاشا پاسخگوی سؤالات پلیس مبنی بر انگیزه این فرد از دزدیدن وی و اینکه چرا ناتاشا تا کنون اقدام به فرار نکرده‌است باشد.

ناتاشا اکنون به منزل والدینش بازگردانده شده‌است.

کد خبر 2752

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز