همشهری آنلاین: رئیس مرکز فناوری اطلاعات آموزش و پرورش در خصوص دریافت پول از اولیا بابت هوشمندسازی و تفکیک دانش‌آموزان، گفت: تمام دانش‌آموزان می‌توانند از کلاس‌های هوشمند استفاده کنند و این موضوع هیچ ارتباطی به پول گرفتن از اولیا ندارد.

به گزارش فارس، خسرو نظری، رئیس مرکز برنامه‌ریزی و نیروی انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «برخی مدارس برای هوشمند سازی از اولیا پول دریافت می‌کنند و هر کسی که پول نمی‌دهد فرزندش در کلاس‌های غیر هوشمند ساماندهی می‌شود، آیا این سیاست را قبول دارید؟»، اظهار داشت: این کار اشتباه است و نباید این شیوه باشد.

وی افزود: تمام دانش‌آموزان می‌توانند از کلاس‌های هوشمند استفاده کنند و این موضوع هیچ ارتباطی به پول گرفتن از اولیا ندارد.

نظری با اشاره به سیاست کلی در خصوص استفاده دانش‌آموزان از مدارس هوشمند، خاطرنشان کرد: موضوع هوشمندسازی مدارس از طریق وزارت آموزش و پرورش انجام می‌شود و تمام دانش‌آموزان را شامل می‌شود.

وی افزود: کمک‌های مردمی برای هوشمندسازی مدارس در چارچوب انجمن اولیا و مربیان است و کمک اولیا به هیچ عنوان اجباری نیست و به صورت اختیاری است.

 

کد خبر 274048

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha