دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۰۳:۲۹
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: پژمان طاهری نوازنده سنتور و‌ آهنگساز که پیش از این کنسرتی را با شهرام ناظری در گرگان به صحنه برده بود، ۱۵ تا ۱۸ مهرماه در این شهر با گروه ایرانی کنسرتی با نام آیین‌ دگر را در تالار فخرالدین اسعد گرگانی به صحنه خواهد برد.

به گزارش سایت موسیقی ایرانیان پس از اجرای موفق سال گذشته گروه «ایرانی» با عنوان «بار دیگر شهری که دوست می‌داشتم»، این گروه به سرپرستی «پژمان طاهری» و خوانندگی «محمود صالحی»، کنسرت «آیین دگر» را این بار در شهر گرگان اجرا خواهد کرد.

کنسرت گروه ایرانی در گرگان به مدت چهار شب در تاریخ‌های ۱۵ تا ۱۸ مهرماه و در تالار فخرالدین اسعد گرگانی این شهر برگزار می‌شود و اعضای گروه در دو بخش، در دستگاه‌های همایون و چهارگاه با اشعاری از هوشنگ ابتهاج، شهریار، محمدرضا شفیعی کدکنی، سهراب سپهری، محمد علی بهمنی، مهدی اخوان ثالث و فاضل نظری به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

اعضای گروه ایرانی را اردوان طاهری (سه تار)، بابک خادملو (سه تار)، هدایت اسماعیلی(تار)، مهران خلیلی (تار)، حدیثه قیطانچی (تار)، آیدین امیرخانی (تار)، پوریا می‌دانی(عود)، سهیل حسینی (تارباس)، الیاس حاجی کریم (رباب، دف، کوزه، بندیر)، مهدی کریمی (کمانچه، دایره)، علی فرهادی (کمانچه)، حنیف اسماعیلی (کمانچه)، اسماعیل شافعی (نی)، صاحب وردان (سنتور باس ـ سنتور آلتو)، صمد حسینی (تنبک)، امیر ابراهیم اسدی (تنبک)، پژمان طاهری (سنتور) و محمود صالحی (خواننده) تشکیل می‌دهند.

 پژمان طاهری پیش از این نیز آثاری را با خوانندگانی چون محمدرضا شجریان، محمدرضا لطفی، شهرام ناظری، علی اصغر شاهزیدی، همایون شجریان و علیرضا قربانی به اجرا در آورده است.

کد خبر 273992

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha