همشهری‌آنلاین: ماسانوری تاکاهاشی معروف به کیتارو که برنده یک دوره جایزه گرمی و ۱۵ بارنامزدی این جایزه شده است، روزهای ۲۳ تا ۲۷ مهرماه به همراه ارکستری به رهبری مرتضی‌پور در تهران اجرای برنامه خواهد داشت.

کیتارو

به گزارش همشهری‌آنلاین ، روزنامه شرق در گفت وگویی با این موزیسین شهیر خبر برگزاری کنسرت کیتارو با گروهی از اعضای ارکستر سمفونیک تهران به رهبری نادر مرتضی‌پور را تایید کرده و نوشته است: یکی از معروف‌ترین آثار کیتارو به‌خصوص برای ایرانیان موسیقی مستند «جاده ابریشم» است که از سوی یک شبکه معروف ژاپنی تهیه و بعدها همین موضوع باعث شد کیتارو بیشتر شناخته شود و موسیقی فیلم «بهشت و زمین» به کارگردانی الیور استون را بسازد.

او ساعت 21 تا 23 روزهای 23 تا 27 مهرماه سال جاری در تهران روی صحنه می‌رود تا قطعات به‌یادماندنی جاده ابریشم، کاراوانساری و... را به‌همراه پنج‌نفر از نوازنده‌های همراهش و 38 نوازنده ایرانی به رهبری نادر مرتضی‌پور اجرا کند.

این اجرا، بخشی از یک تور جهانی است که کیتارو در ماه‌های پیش از ترکیه، سنگاپور و جمهوری آذربایجان آغاز کرده است. طبق برنامه‌ریزی‌ها کیتارو 21مهرماه وارد تهران می‌شود و دوروز بعد از آخرین اجرای خود، ایران را ترک‌ می‌کند.

ایرانیان نیز میهمان‌نوازی خود را نشان داده‌اند و به‌گفته شرکت طنین رویایی پارسه که برپایی این برنامه را برعهده دارد.

 

کد خبر 273263

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha