همشهری‌آنلاین: رشید وطن‌دوست و هانیبال یوسف اوایل آبان‌ماه سال جاری در تالار رودکی به صحنه می‌روند.

رشید وطن‌دوست و هانیبال یوسف

رشید وطن‌دوست، خواننده در گفت‌وگو با هنرآنلاین گفت: هم‌اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت هستیم که قرار است به همراه هانیبال یوسف در تالار رودکی به اجرای برنامه بپردازیم.

این خواننده با اشاره به اینکه این کنسرت اوایل آبان‌ماه سال جاری برگزار می‌شود، بیان کرد: ما از سال گذشته تصمیم گرفتیم که به صحنه رویم و تمرین‌هایی هم با هم انجام دادیم ولی متاسفانه به دلیل نبود سالن این کنسرت برگزار نشد در نتیجه قرار است بعد از یک سال تلاش مداوم اوایل آبان به اجرای برنامه بپردازیم.

وطن‌دوست درباره قطعات این کنسرت خاطرنشان کرد: در این کنسرت قطعات فولکلور ایرانی، قطعات کلاسیک و قطعات آذربایجانی برای مخاطبان اجرا می‌کنیم. همچنین بخشی از این کنسرت به اجرای قطعات "شهر عزیز من"، "چشمان آبی" و یک قطعه اسپانیایی اختصاص دارد.

رشید وطن‌دوست افزود: در این کنسرت به همراه ارکستر و گروه کر هانیبال یوسف که ارامنه هستند به صحنه می‌رویم که به همراه این ارکستر قطعاتی از ساخته‌های هانیبال یوسف را نیز اجرا می‌کنیم.

این خواننده از برگزاری کنسرت دیگری با ماریو تقدسی خبر داد و تاکید کرد: همچنین چندی پیش ماریو تقدسی از آلمان با من تماس گرفت و بعد از صحبت تصمیم گرفتیم تا کنسرتی را در تهران برگزار کنیم که این برنامه به رسیتال آواز اختصاص دارد.

وطن‌دوست افزود: سال گذشته به همراه ماریو تقدسی در برج میلاد به صحنه رفتیم که این کنسرت با استقبال مخاطبان مواجه شد در نتیجه قرار است امسال بعد از ماه محرم و صفر در تهران به دیدار مخاطبان برویم.

رشید وطن‌دوست در پایان گفت: در این کنسرت قطعات با رپرتوار جدید اجرا می‌شود و بخشی از این کنسرت به اجرای قطعاتی اختصاص دارد که تا به حال در هیچ کنسرتی اجرا نشده است.

کد خبر 273133

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha