همشهری‌آنلاین: با حضور رئیس شورای شهر تهران و نیز فرمانده نیروی زمینی از هفت کتاب مرتبط با دفاع مقدس که از سوی مرکز اسناد انقلاب اسلامی عرضه شده رونمایی خواهد شد.

کتاب دفاع مقدس

 به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از روابط عمومی انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی،این مؤسسه بنا دارد در هفته دفاع مقدس به پاس تجلیل از حماسه آفرینان هشت سال دفاع مقدس و تکریم و تعظیم مقام شامخ شهیدان از 7 عنوان تازه های نشر خود در حوزه دفاع مقدس رونمایی کند.

در این برنامه که با مشارکت نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود،کتاب‌های پرستوی دهلاویه(تاریخ شفاهی زندگی و مبارزات شهید چمران)،تقویم تاریخ دفاع مقدس جلدهای 26،25،24و27 ،گیلانغرب در جنگ و گوهرهای خفته در خاک رونمایی و معرفی می‌شود.

همچنین امیر‌پوردستان(فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی)،مهندس چمران(رئیس شورای شهر تهران)و حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان(رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی)به سخنرانی خواهند پرداخت.

این مراسم با حضور شخصیت های کشوری،فرماندهان و پرسنل ستادکل و نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی،اهالی قلم و رسانه چهارشنبه دوم مهرماه از ساعت16 در فرهنگسرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی نرسیده به پل سیدخندان بوستان اندیشه برگزار می‌شود.

کد خبر 272787

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha