مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۵
۰ نفر

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به زمین‌خواری ۶۳۰ هکتاری در اراضی طرشت و بخشی از فرودگاه مهرآباد گفت: در حال حاضر از طریق مراجع قانونی برای ابطال اسناد صادرشده پیگیری می‌کنیم.

واحدي در حاشيه برگزاري نوزدهمين جلسه ساماندهي، پيشگيري و مقابله با ساخت و سازهاي غيرمجاز استان تهران اين خبر را اعلام كرد و افزود: يك مقدار از اين اراضي و در حدود زير 100هكتار توسط يك فرد حدود 20سال پيش و با كمك ايادي‌اي كه داشته سند گرفته شده و يكي از حوزه‌هايي كه در اين خصوص رأي جديد صادر كرده رأي كميسيون ماده 12 و حوزه زمين شهري سابق بوده كه اين موضوع در محاكم در دست بررسي قرار دارد.

به گفته وي بخشي از فرودگاه مهرآباد، سازمان هواپيمايي، صنايع وابسته به وزارت دفاع و سازمان نقشه‌برداري و زمين‌شناسي در فضاي اين 630هكتار قرار دارند. واحدي عنوان كرد:

اين شخص و ايادي وي نمي‌توانند عليه دولت و اراضي دولت حكم بگيرند و در ادامه نيز اين اسناد باطل مي‌شود و قطعاً اراضي مورد نظر به دولت بازگردانده خواهد شد.

مديركل راه و شهرسازي استان تهران به يك پرونده زمين خواري ديگر با مساحت 8ميليون مترمربع در قلعه سليمان‌خان نيز اشاره كرد و گفت: پرونده اين موضوع با زمين‌خواري طرشت متفاوت بوده و هم‌اكنون در محاكم مورد پيگيري قرار دارد.

کد خبر 271791

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha