دوشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: یکی از ملی پوشان فوتبال ایران در فهرست شکارچیان غیرمجاز استان مازندران قرار دارد و پرونده تخلف وی در دادگاه رامسر در دست بررسی است

شکار

رئیس اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست مازندران در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این فوتبالیست مازندرانی به همراه یکی از دوستانش با محیط بانان یگان حفاظت محیط زیست رامسر درگیر و سپس از محل متواری شد.

'سید محمود هادیان' افزود: تیر ماه امسال محیط‌بانان یگان حفاظت محیط زیست رامسر در حین گشت‌زنی در ارتفاعات این شهرستان (منطقه کوهستانی لپاسر) با این فوتبالیست و همراه وی که هر دو مجهز به سلاح گلوله‌زنی دوربین‌دار بودند، برخورد کردند.

هادیان افزود: محیط‌بانان از آنان درخواست مدارک حمل سلاح ارایه کنند که شکارچیان با تهدید اسلحه علیه محیط‌بانان از محل متواری شدند.

رئیس اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست مازندران تاکید کرد: کشیدن سلاح بر روی محیط‌بانان در حال انجام وظیفه، 'جرم' محسوب می‌شود و مستوجب پیگرد قانونی است.

وی اظهار داشت: همه باید تابع قانون و مقررات از جمله قوانین شکار و صید باشیم.

'محمد رضا نیاستی' رئیس اداره محیط زیست شهرستان رامسر نیز گفت: سه روز پیش نیز محیط‌بانان یگان حفاظت محیط زیست رامسر در گشت زنی‌های خود در ارتفاعات این شهرستان بار دیگر با این فوتبالیست ملی پوش و گروهی از شکارچیان همراه وی برخورد کردند که در منطقه شکار ممنوع حضور داشتند.

وی افزود: روز گذشته (يكشنبيه 16 شهريور) یکی از ماموران یگان حفاظت شهرستان رامسر که در برخورد با همان فوتبالیست مشهور تیم ملی حضور داشت، در حال تردد در خیابان به همراه فرزند سه ساله خود ناگهان مورد ضرب و شتم سه نفر از شکارچیان قرار گرفت که ضمن وارد شدن جراحاتی به وی، موجب وحشت فرزند خردسالش شد.

نیاستی از مقامات قضایی استان مازندران و شهرستان رامسر خواست تا با رسیدگی جدی و سریع به این پرونده، از محیط بانان پرتلاش و زحمتکش که با پایین‌ترین دستمزد از مواهب الهی و طبیعی کشور حفاظت می‌نمایند، حمایت و موجب دلگرمی آنان شوند.

به گزارش ایرنا، شنیده شده که این ملی پوش متخلف 'م.خ' از فوتبالیست‌های مازندران است.

کد خبر 271286

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha