همشهری آنلاین: معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی گفت:بیشتر مجرمانی که در قالب مسافربرنما مرتکب جرم می شوند حاشیه شهرها را به عنوان محل فعالیت انتخاب می کنند.

به گزارش مهر، سرهنگ علی غیاثوند در اين باره ظهار داشت: متاسفانه با وجود هشدارهاي مكرر نيروي انتظامي هنوز بخشي از مردم براي جابه جايي از خودروهاي مسافربر شخصي بدون مجوز استفاده مي‌كنند كه به همين خاطر مجرمان در پوشش مسافربر در كمين اين افراد هستند. اين گروه از مجرمان اغلب در حاشيه شهرها و در ساعت‌هاي پاياني روز دست به كار شده و نقشه‌هاي تبهكارانه‌شان را عملي مي‌كنند.

وی ادامه داد: توصيه شده مسافران به ویژه زنان و دختران در حد امكان از خودروهاي عمومي استفاده كنند و در ساعات پاياني روز هم به هيچ عنوان سوار خودروهاي مسافربر ناشناس نشوند. در موارد ضروري هم لازم است مشخصات خودرو از جمله شماره پلاك، رنگ و حتي مشخصات ظاهري راننده را به خاطر بسپارند.

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی تاکید کرد: ماموران پليس، همواره خودروهاي مسافربر را به صورت محسوس و نامحسوس كنترل مي كنند اما شهروندان نيز براي رفت و آمد بايد از تاكسي، اتوبوس و ساير وسايل نقليه معتبر عمومي استفاده كنند تا ضريب امنيت سفرشان را به بالاترين ميزان برسانند.

غیاثوند با بیان اینکه پلیس اجازه فعالیت تبهکاران را نمی‌دهد، افزود:پليس آگاهي سايه به سايه در تعقيب تبهكاران است و با مجرمان قاطع برخورد مي‌كند. پرونده اين افراد نيز خارج از نوبت رسيدگي مي شود و اشد مجازات هاي قانوني در انتظار قانون شكنان و مجرمان است.

کد خبر 270518

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha