سه‌شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۵:۱۶
۰ نفر

جشنواره «لبخند مهر» به مناسبت فصل بازگشایی مدارس از فردا ۵شهریور تا ۱۵مهرماه در تمامی فروشگاه‌های شهروند آغاز می‌شود.


آنگونه كه قدرت‌الله گودرزي مديرعامل فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي شهروند در نشست خبري گفته، در اين جشنواره از 3تا 40درصد تخفيف براي شهروندان براي بيش از 6هزار كالا درنظر گرفته شده است. اين جشنواره طي 40روز برگزار مي‌شود و در آن كيف، كوله، لوازم التحرير و ساير اقلام براي كمك به خانواده‌ها اعم از اقلام پروتئيني با 6هزار باركد و 25درصد تخفيف و در كل با دامنه تخفيف 3تا 40درصد عرضه مي‌شود.

نمايشگاه بازباران نيز از 12تا 22شهريور در 10نقطه شهر برگزار مي‌شود كه در آن، لوازم‌التحرير و پوشاك زنانه عرضه خواهد شد. در نمايشگاه باز باران لوازم التحرير و پوشاك زنانه عرضه خواهد شد كه اين موضوع به دستور شهردار تهران براي عرضه پوشاك زنانه، مانتو، شلوار، مقنعه و روسري با قيمت مناسب بوده است. اين در حالي است كه ساعات كاري فروشگاه‌ها در جشنواره بازگشايي مدارس يك ساعت افزايش خواهد يافت. نمايشگاه باز باران در بوستان گفتگو، برج ميلاد، فرهنگسراي اشراق، ميدان امام حسين(ع)، بوستان ولايت، حاشيه درياچه چيتگر، بلوار پاك‌نژاد، باغ همايون، فرهنگسراي رازي و خاوران برگزار خواهد شد.

بيش از 90درصد از لوازم التحرير و محصولات عرضه شده در جشنواره بازگشايي مدارس، توليد داخل هستند، اين در حالي است كه برخي از لوازم‌التحريرها برند ايراني هستند اما نامي لاتين روي آنها درج شده است.

وي با اشاره به جابه‌جايي فروشگاه شهروند المپيك از محل قديم به محل جديد اظهاركرد: اين جابه‌جايي باعث رضايت شهروندان شده و اميدواريم بتوانيم مشكلات فروشگاه‌هاي ديگر در زمينه پاركينگ و... را هم رفع كنيم. گودرزي با اشاره به احداث شهروند محله در شهر تهران خاطرنشان كرد: اين فروشگاه‌ها با مشاركت بخش خصوصي ايجاد خواهند شد و در محل‌هايي است كه مردم تمايل حضور در فروشگاه‌هاي بزرگ را ندارند. وي با اشاره به اينكه فروشگاه ايران‌زمين نخستين فروشگاه ايجاد شده در سال جديد بوده است، افزود: تا پايان سال و با توجه به برنامه 5ساله دوم شهرداري تهران، احداث چندين فروشگاه را در دستور كار داريم به‌طوري كه براي فروشگاه خيابان 17شهريور ملكي در خيابان صفا توسط شهرداري منطقه 12تملك شده و در آينده نزديك بحث احداث اين فروشگاه در دستور‌كار قرار مي‌گيرد.

گودرزي با اشاره به اينكه فروشگاه شهروند داراب براي روزعيد فطر آماده بهره‌برداري بود اما مشكل برق و آب داشت ادامه داد: به‌زودي اين شعبه نيز افتتاح خواهد شد. احداث فروشگاه ميرداماد واقع در نفت‌شمالي در دستور كار قرار گرفته و اين در حالي است كه احداث 10تا12فروشگاه شهروند نيز در دستور‌كار است.

کد خبر 270040

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha