همشهری آنلاین: مهدی فرج اللهی از برگزاری نشست دگرخند ویژه هشتمین جشنواره سراسری طنز سوره با موضوع طنز در ادبیات کودک و نوجوان خبر داد.

پوستر تجسمی

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از حوزه هنري، مهدی فرج اللهی دبیر و مجری سلسله نشست های طنز "دگرخند" با اشاره به این كه نشست نقد و بررسی آثار منتشر شده در حوزه طنز (دگرخند) دوشنبه 27 مردادماه در سالن امیرحسین فردی (اندیشه 2) برگزار می‌شود، اظهار كرد: در این نشست طنز در ادبیات كودك و نوجوان امروز مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

فرج اللهی گفت: در این برنامه علی زراندوز سردبیر پیشین مجله "بچه ها گل آقا" حضور خواهد داشت و از تجربه خود در این زمینه سخن می‌گوید.

همچنین دكتر سعید بی نیاز (روان شناس و نویسنده) نیز به دلیل اهمیت روان شناسی كودك در ادبیات آن، در این زمینه سخن می‌گوید.

دبیر و مجری سلسله نشست های طنز "دگرخند" با تاكید بر لزوم پرداختن به ادبیات كودك و نوجوان در روزگار امروز كشورمان، اظهار كرد: این ادبیات از سوی مقام معظم رهبری مورد تاكید قرار گرفت و محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری نیز بر پرداختن هر چه بیشتر و بهتر به آن تاكید داشت و از همین رو حوزه هنری كودك و نوجوان نیز تاسیس شد.

مراسم دگرخند ساعت 15 و 30 دقیقه دوشنبه 27 مرداد و ویژه هشتمین جشنواره سراسری طنز سوره در حوزه هنری واقع در خیابان سمیه نرسیده به پل حافظ برگزار می‌شود و ورود برای عموم علاقه مندان به این نشست آزاد است.

هشتمین جشنواره سراسری طنز سوره در بخش های مختلف هنری و ادبی از 25 مرداد ماه آغاز شده است و مراسم پایانی آن نیز ساعت 18 دوشنبه 27 مرداد در تالار سوره حوزه هنری برگزار می‌شود.

کد خبر 269077

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha